Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

Thnx man. Ik heb een SLA043 box incoming. Blijkbaar heeft Timco de horloges en deze gasten de dozen overgenomen :+1:

Gouden tip!

6 likes

Supergaaf! Ik ben duidelijk wat te laat. Niets leuks meer over daar. Mooie koopjes zeg!

1 like

Heb je wel eens een spb14x gehad? Hoe vergelijkt dat nou met die SLA?

Krijgen we hier nu een paar dagen alle dozen te zien?

1 like

Niks mis met een lekkere doos :ok_hand:

Hmmm zou wel willen weten hoe die eraan toe zijn. Als er een kras of een veegje op zit kun je beter een nieuwe doos kopen ipv die tweedehands marktplaats rommel…

3 likes

Oh jee, hier gaan we weer, krasje… veegje…:grin:

1 like

Was een grap. Ben nog doosloos.

4 likes

Mijn koopje komt ook net binnen wandelen!!

Afgezien van twee puntjes op één schakel hebben we hier een mint Alpinist, lekkahhh

Nog even op maat krijgen en uiteindelijk komt er een mooie suède bandje om schat ik in:

55 likes

leuke dresser/alleskunner

1 like

Van harte gegund, wel wat jaloers. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Gewoon het blauwe deel van het forum in de gaten houden haha :laughing:

2 likes

Thnx! Ik ben er blij mee.

Helaas.

Nice :grin: dikke feli :+1:

1 like

Me 2 :facepunch:

:thinking:

1 like

Deze week het Timco verhaal hier gevolgd. Dank voor het delen. Was nog op zoek naar een aanwinst met een blauwe wijzerplaat. Deze Hamilton Jazzmaster is het geworden. Incoming. Altijd spannend

18 likes

Nou. mijn arnie is binnen. glas in orde, overige van t horloge slechts kleine sporen, maar geen garantiepas niks.
Morgen bellen en even langs

Dat was toch van tevoren al bekend??

2 likes

nee ( :thinking: begin gewoon te twijfelen). volgens mij was met garantiepas enz, echter zonder doos geleverd. dit is echt watch only

Nu wil ik ook een Timco! Moonswatch is zo 2022.

12 likes

Ik heb wel een boekje en pasje (generiek) + labels (horend bij het horloge) ontvangen van Timco. En nog een incoming Seiko doos van een vaag figuur.

1 like