Thnx man. Ik heb een SLA043 box incoming. Blijkbaar heeft Timco de horloges en deze gasten de dozen overgenomen
Gouden tip!
Thnx man. Ik heb een SLA043 box incoming. Blijkbaar heeft Timco de horloges en deze gasten de dozen overgenomen
Gouden tip!
Supergaaf! Ik ben duidelijk wat te laat. Niets leuks meer over daar. Mooie koopjes zeg!
Heb je wel eens een spb14x gehad? Hoe vergelijkt dat nou met die SLA?
Krijgen we hier nu een paar dagen alle dozen te zien?
Niks mis met een lekkere doos
Hmmm zou wel willen weten hoe die eraan toe zijn. Als er een kras of een veegje op zit kun je beter een nieuwe doos kopen ipv die tweedehands marktplaats rommel…
Oh jee, hier gaan we weer, krasje… veegje…
Was een grap. Ben nog doosloos.
Mijn koopje komt ook net binnen wandelen!!
Afgezien van twee puntjes op één schakel hebben we hier een mint Alpinist, lekkahhh
Nog even op maat krijgen en uiteindelijk komt er een mooie suède bandje om schat ik in:
leuke dresser/alleskunner
Van harte gegund, wel wat jaloers.
Gewoon het blauwe deel van het forum in de gaten houden haha
Thnx! Ik ben er blij mee.
Helaas.
Nice dikke feli
Me 2
Deze week het Timco verhaal hier gevolgd. Dank voor het delen. Was nog op zoek naar een aanwinst met een blauwe wijzerplaat. Deze Hamilton Jazzmaster is het geworden. Incoming. Altijd spannend
Nou. mijn arnie is binnen. glas in orde, overige van t horloge slechts kleine sporen, maar geen garantiepas niks.
Morgen bellen en even langs
Dat was toch van tevoren al bekend??
nee ( begin gewoon te twijfelen). volgens mij was met garantiepas enz, echter zonder doos geleverd. dit is echt watch only
Nu wil ik ook een Timco! Moonswatch is zo 2022.
Ik heb wel een boekje en pasje (generiek) + labels (horend bij het horloge) ontvangen van Timco. En nog een incoming Seiko doos van een vaag figuur.