Er was van tevoren al bekend dat je mogelijk een pas erbij zou krijgen, maar dat die blanco zou zijn. Mogelijk een doos en meestal niet. Daarnaast was er ook bekend dat er mogelijk kleine gebruikerssporen op zouden zitten. Alles was hier al benoemd.
Ja. Doos en sporen was me bekend. Horloge is verder prima. Was er zelf toch heilig van overtuigd dat bij deze garantiepas enz bij stond. zonder doos was bekend.
Maar ach. zal t wel overleven
Aanbod is uitgebreid met nieuwe modellen.
Binnenkort komen er twee Presages beschikbaar bij Timco. Een Irish Coffee en een Mocking Bird.
Beide gaan retour ivm krasjes in het glas.
Voor verdere vragen kun je even een pb sturen.
vette lume op die ecru plaat
Mooi ding zeg!
Ik vind die 12 uur marker wat storend. Maar wat is dat verder een gaaf horloge zeg. Echt heel cool.
Zo kom je er wel
Gelukkig kan jij dat met je BV oplossen! Lekker btw terug vragen & de ‘voorraad’ in!
Nope Morgen nieuwe ronde nieuwe kansen, maar vind het wel lang duren nu.
Ik heb ook geen idee hoe of waarmee het ding verstuurd is, volgens mij kon ik niet kiezen
Edit: scratch that, heb dinsdag het volgende in de mail gekregen:
“Uw bestelde product(en) wordt uiterlijk binnen 5 werkdagen bezorgd, u zal binnen 1 á 5 werkdagen een SMS krijgen met daarin de track & trace code.
De e-mail zal van het transportbedrijf FSD Logiistics zijn welke uw bestelde product(en) zal bezorgen.”
Dat heb ik hier meer gelezen, maar ik heb dus nog helemaal niets gehoord. Ze spreken over 1-5 dagen dus misschien nog ff geduld oefenen
Je weet dat het kerstdrukte is en dat zowat alle bestellingen van de laatste 3 dagen vertraagd geleverd worden?
Zometeen even naar timco. kijken wat ze nog hebben
Hou ons aangesloten
Fijn dat je er ook bijzet waar?