had daarnet een hamilton automaat vast waar maar weinig aan te zien was. Heb bolgens mij ook seiko duikers gezien die er niet op staan en prx
Fijn dat je er nog op terugkomt. Buts in de kast is echt waardeloos. Mijn pols is ook 17 cm dus dat zou wss ook niet goed voelen.
Tuurlijk! 
Het was best een teleurstelling toen ik de krassen en de buts zag. Ik vond hem zo mooi, dat ik al bijna mijn portemonnee had getrokken. Gelukkig nog goed geïnspecteerd.
Als ik de Railmaster nog een keer tegen een leuke prijs tegenkom, koop ik wel een ander bandje. Want de horloge zelf is echt heel mooi!
Die stond er wel op. 1 blauwe & 2 grijze.
Hé, er heeft een vogel op je tent gescheten!

De prx? niet gezien. nu ook niet op de site maar wel gisteren in de winkel. Of moet ik misschien de site niet op m’n mobiel openen
De astron 
stonden die op de site?
Jup, nog steeds overigens 
Ja, maar deze niet meer helaas.
Grijze plaat is idd vergeven. Is mij ook bekend wie. De blauwe geen idee, maar niet op de site.
Wow wat een leuke kerst deals van Timco.
Leuke discussie hoe de deals te kwalificeren…bstock of toch tweedehands. Lijkt beetje een loterij gevoel.
Was er nog 40cm Tissot Prx? Was het Quartz of automaat?
Jammer met 50% korting is het toch wel interessant. Al kan je in outlets/sales al standaard 30% korting verwachten.
Wat er nog lag was alleen 35mm Quartz, ik heb dinsdag wel een 40mm auto gescoord (de enige toen). Weet dat er ook een met gouden bezel door het forum gescoord is 
ligt zover ik weet nog 2 35mm.
De vrouw deze:
De andere die t zelfde is als dit een kras op de lug. De blauwe zeer redelijk. Relatief weinig
edit: die van de vrouw tikt met seconden wijzer net naast de indices. Die andere met kras op de lug tikt niet op indices maar precies tussen 2 indices
Zojuist mijn Timco horloge ontvangen. Dit horloge grenst aan oplichting. Overal zitten krassen. Op de band, gesp en kast. Sommigen diep genoeg dat ze er niet zomaar uit te polijsten zijn. Enige pluspunt is dat het glas krasvrij is. 2e hands zou het deze prijs nog niet waard zijn.
Deze gaat dus linea recta weer terug.