welke was t
Ja welk model was het?
En kan me voorstellen dat het je zo voelt als de staat echt zo slecht is hoe je het beschrijft.
Zou je wel denken.
Of met leven zonder horloge.
Mocht je in de markt zijn voor een Glycine, nu bij V&D webshop met ca. 60% korting
Glycine Combat GL1018 Quartz horloge - 42mm | V&D | Leef je uit! (vd.nl)
Glycine Bienne GL0336 Automatisch horloge - 39mm | V&D | Leef je uit! (vd.nl)
Glycine Airpilot GMT GL0349 Quartz Herenhorloge - 44mm | V&D | Leef je uit! (vd.nl)
Glycine Airman GL0378 Automatisch Herenhorloge - 40mm | V&D | Leef je uit! (vd.nl)
Beperkt zich niet tot alleen V&D. Ook op de site van Glycine zelf en via andere verkoopkanalen zie je sterk gereduceerde prijzen.
veel plezier ermee, mooi ding !
Net gebeld voor deze spb313j1. Ik zie m op de site niet.
Heb deze zelf vast gehad en is nagenoeg onbeschadigd. Hij ligt er nog steeds bevestigde ze net
Ik twijfel. En ergens ook niet. Ik ga in t voorjaar (maand of 2 a 3 wat opruimen en wil als waterdicht horloge een sinn 103 erbij
Dan moet je het niet doen.
Glycine -een leuk merk overigens- is wel het voorbeeld van een merk dat altijd in de aanbieding is en alleen maar hoge kortingen en grote “van” voor “voor” prijsverschillen kent.
Klopt, het tegenwoordige glycine is niet wat het vroeger was. De prijsstrategie is tegenwoordig hetzelfde als van hun eigenaar; Invicta.
Ik ben bang dat je met de verkoop van al die horloges je Omega Ploprof net niet gefinancierd krijgt Tom 
Mijn Timco-ervaring is onderweg, kreeg bericht dat 'ie morgen rond het middaguur bezorgd zou worden. Je zal maar sinds bestelling een week lang thuis hebben gezeten en morgen weer gaan werken
Maar goed, morgen dus zien hoe mijne eraan toe is 
Gaar man, eindelijk.
Is dit een voorteken 
Hoe alles hier veranderd is van blijfschap over een goede deal naar bange verwachtingen…