Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

Hahah was een bewussie.

1 like

Ik zou ook teleurgesteld zijn als ik te laat achter een actie was gekomen waar ik wel gebruik van had willen maken. Maar omgaan met teleurstellingen is iets wat je als kind al had moeten leren, als je anderen dan het plezier niet gunt en je gaat zitten verkneukelen als iemand een slecht product geleverd krijgt laat je jezelf wel heel erg kennen hoor.

9 likes

Wie doet dit volgens jou?

1 like

Ik had hier een lichtblauw suedebandje op bedacht… echt. Ik denk dat je me 5 minuten voor was.:grin::grin:

1 like

Zodra ik in wat andere omstandigheden zit, zal ik is met bandjes gaan rommelen :wink:

1 like

Geen ervaring met deze webshop, wel leuke aanbiedingen
1 like
1 like

In de weblink staat dat het een quartz horloge is, maar volgens mij is het een automaat :+1:

https://www.jomashop.com/bulova-a-15-pilot-quartz-black-dial-mens-watch-96a245.html

2 likes

Meh. Eerder goede hoop op een leuke deal dan bange verwachtingen. Hopen mag altijd toch? Toch heeft enige negatieve feedback hier hier wel de lol wat getemperd, beetje onder noemer “een gewaarschuwd man”.
Maar het horloge wat ik besteld heb heeft saffierglas dus wie weet heeft dat wat krassen afgevangen :stuck_out_tongue:

Saffierglas kan echt wel wat hebben, komt helemaal goed. :muscle:

1 like

Nog geen €75 korting, wat een deal! :joy:

Kerel… kijk eens even wat verder…en waarom zo negatief?

5 likes

Het is maar een grapje, het was niet zo serieus bedoeld. :wink:

2 likes

Dankjewel.

Ik heb er niet voor gevlagd maar marktplaats advertenties horen hier niet als je het mij vraagt.

1 like

Online is online toch.
Timco is ook twee de hands wat ze aanbieden!
Maar dan heet het Timco en geen Marktplaats ?

1 like

Je klinkt erg Gargamel zo. Haal diep adem en laat je hond uit.

3 likes

SuperCalimero

1 like

afbeelding

20 likes