Vind persoonlijk deze erg mooi maar durf het niet aan ivm schade:
Die code werkte niet bij mij vd week… ook alle andere olfert codes niet.
Code al eens eerder gebruikt? Anders nieuw account maken.
Ik doe aan zelfkastijding, heb mezelf beloofd dit jaar niks meer te kopen. 2 januari gaan we weer verder. De lijst staat op 6 stuks zeker voor volgend jaar…
Top! Ziet er goed uit. Gefeliciteerd
En een half uur op je blote knieën op de kokosmaat om het af te leren?
ik ben er en wil m wel bekijken
Thanks en ben ook benieuwd of ze nog een Tissot PRX Quartz hebben.
Thanks!
Vanmorgen om gehad, wijzerplaat is vele malen mooier in het echt dan op de foto. Helaas zag ik onderaan de kast een aantal krassen en een buts op de kast…
Daarnaast vind ik de leren band erg fijn aanvoelen, alleen vind ik de leren band voor polsen met omtrek 17cm veel te groot.
Dus helaas niet geslaagd vandaag.
Er komt nog meer op de site. niet alles staat er op
Al die teruggestuurde horloges komen weer terug op de site uiteraard.
had daarnet een hamilton automaat vast waar maar weinig aan te zien was. Heb bolgens mij ook seiko duikers gezien die er niet op staan en prx
Fijn dat je er nog op terugkomt. Buts in de kast is echt waardeloos. Mijn pols is ook 17 cm dus dat zou wss ook niet goed voelen.
Tuurlijk!
Het was best een teleurstelling toen ik de krassen en de buts zag. Ik vond hem zo mooi, dat ik al bijna mijn portemonnee had getrokken. Gelukkig nog goed geïnspecteerd.
Als ik de Railmaster nog een keer tegen een leuke prijs tegenkom, koop ik wel een ander bandje. Want de horloge zelf is echt heel mooi!
Die stond er wel op. 1 blauwe & 2 grijze.