Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

Bij andere producten wegen streepjes en veegjes toch zwaarder.

4 likes

Hé, er heeft een vogel op je tent gescheten!

:stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

De prx? niet gezien. nu ook niet op de site maar wel gisteren in de winkel. Of moet ik misschien de site niet op m’n mobiel openen

De astron :wink:

stonden die op de site?

Jup, nog steeds overigens :+1:t2:

Ja, maar deze niet meer helaas.

Grijze plaat is idd vergeven. Is mij ook bekend wie. De blauwe geen idee, maar niet op de site.

1 like

Wow wat een leuke kerst deals van Timco.

Leuke discussie hoe de deals te kwalificeren…bstock of toch tweedehands. Lijkt beetje een loterij gevoel.

Was er nog 40cm Tissot Prx? Was het Quartz of automaat?

Jammer met 50% korting is het toch wel interessant. Al kan je in outlets/sales al standaard 30% korting verwachten.

Wat er nog lag was alleen 35mm Quartz, ik heb dinsdag wel een 40mm auto gescoord (de enige toen). Weet dat er ook een met gouden bezel door het forum gescoord is :wink:

4 likes

ligt zover ik weet nog 2 35mm.

De vrouw deze:

De andere die t zelfde is als dit een kras op de lug. De blauwe zeer redelijk. Relatief weinig

edit: die van de vrouw tikt met seconden wijzer net naast de indices. Die andere met kras op de lug tikt niet op indices maar precies tussen 2 indices

3 likes

De Seiko SSK005K1 nu voor 329.99 euro bij Amazon.

12 likes

Zojuist mijn Timco horloge ontvangen. Dit horloge grenst aan oplichting. Overal zitten krassen. Op de band, gesp en kast. Sommigen diep genoeg dat ze er niet zomaar uit te polijsten zijn. Enige pluspunt is dat het glas krasvrij is. 2e hands zou het deze prijs nog niet waard zijn.
Deze gaat dus linea recta weer terug.

7 likes

welke was t

Ja welk model was het?
En kan me voorstellen dat het je zo voelt als de staat echt zo slecht is hoe je het beschrijft.

Zou je wel denken.
Of met leven zonder horloge.

Mocht je in de markt zijn voor een Glycine, nu bij V&D webshop met ca. 60% korting
Glycine Combat GL1018 Quartz horloge - 42mm | V&D | Leef je uit! (vd.nl)
Glycine Bienne GL0336 Automatisch horloge - 39mm | V&D | Leef je uit! (vd.nl)
Glycine Airpilot GMT GL0349 Quartz Herenhorloge - 44mm | V&D | Leef je uit! (vd.nl)
Glycine Airman GL0378 Automatisch Herenhorloge - 40mm | V&D | Leef je uit! (vd.nl)

2 likes

Beperkt zich niet tot alleen V&D. Ook op de site van Glycine zelf en via andere verkoopkanalen zie je sterk gereduceerde prijzen.

Bah.

Ok.

18 likes