Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

En wie heeft de spb315j1 gilt binnen gehengelt?

Geen idee. niet gezien

Hij is je nog steeds gegund maar ik kan niet ontkennen dat ik vrijwel dagelijks even in een hoekje ga zitten huilen omdat ik zelf niet snel genoeg durfde te schakelen :laughing:

5 likes

Ik zeg altijd “als iets te goed is om waar te zijn moet je toehappen”. Het leven is al zo saai.

8 likes

Ach gelukkig heb ik er nog een ‘blue birch’ aan overgehouden :v:t2:

En een PRX auto voor minder dan een Quartz :sweat_smile: beiden (niet perse deze kleur SPB) stonden nog op de to-do list dus ik mag niet klagen (maar het doet toch een beetje pijn)

16 likes

Die van mij was ook prima!

Ik heb deze gescoord bij TIMCO. Het is geen SLA043, maar goed een TOP Seiko met leuke specs en in gave toestand!

26 likes

zulke horloges zijn iets veiliger bij timco te bestellen, geen band waar krassen op kan komen en zoals het lijkt een PVD kast :slight_smile:

1 like

pvd is ook niet krasvast. Heb er 1 vastgehad die ik zsm weer weggelegd heb

niet krasvast, wel beter bestand tegen krassen, tenminste, als ze het netjes gedaan hebben met de PVD

1 like

Hij oogt mij best leuk. Wat is het ref nr en wat was de prijs?

hij is populair

SPB253
En ja krassen die discussie gaan we niet beginnen :rofl::rofl: is zoals een auto krasvrij houden. Kan makkelijk in de toonzaal, heb je er ook weinig aan…

Niet waar, hij is verschrikkelijk…:grin::grin::grin::slightly_smiling_face::heart_eyes:

1 like

Prijzen krijg je hier niet gauw, of eigenlijk niet. Vd week kreeg je daar ook al weinig antwoord op.:wink: Ik bedoel dit lief. Gewoon niet doen.

1 like

Timco’s grabbelton is weer bijgewerkt! Nieuwe modellen nieuwe kansen! Of zijn dit allemaal Retourzendingen?

https://timcovoordeelmarkt.nl/product-categorie/horloges-sieraden/?orderby=date

1 like

Poh dat is toch een gaaf ding. En een PRX ook in de aanbieding bij Timco gekocht?

1 like

Jazeker :+1:t3:

1 like

Mooi man. Ik hou me aanbevolen als je de prx ooit beu bent :joy::v:

Weet iemand of ze de Seiko spb313j1 nog hebben liggen bij Timco?

1 like