Volgens mij lag er wel nog een spb313j1 in relatief goede staat. Zeer weinig op te vinden.
veel plezier ermee, mooi ding !
Net gebeld voor deze spb313j1. Ik zie m op de site niet.
Heb deze zelf vast gehad en is nagenoeg onbeschadigd. Hij ligt er nog steeds bevestigde ze net
Ik twijfel. En ergens ook niet. Ik ga in t voorjaar (maand of 2 a 3 wat opruimen en wil als waterdicht horloge een sinn 103 erbij
Dan moet je het niet doen.
Glycine -een leuk merk overigens- is wel het voorbeeld van een merk dat altijd in de aanbieding is en alleen maar hoge kortingen en grote “van” voor “voor” prijsverschillen kent.
Klopt, het tegenwoordige glycine is niet wat het vroeger was. De prijsstrategie is tegenwoordig hetzelfde als van hun eigenaar; Invicta.
Ik ben bang dat je met de verkoop van al die horloges je Omega Ploprof net niet gefinancierd krijgt Tom
Mijn Timco-ervaring is onderweg, kreeg bericht dat 'ie morgen rond het middaguur bezorgd zou worden. Je zal maar sinds bestelling een week lang thuis hebben gezeten en morgen weer gaan werken Maar goed, morgen dus zien hoe mijne eraan toe is
Gaar man, eindelijk.
Is dit een voorteken
Hoe alles hier veranderd is van blijfschap over een goede deal naar bange verwachtingen…
Hahah was een bewussie.
Ik zou ook teleurgesteld zijn als ik te laat achter een actie was gekomen waar ik wel gebruik van had willen maken. Maar omgaan met teleurstellingen is iets wat je als kind al had moeten leren, als je anderen dan het plezier niet gunt en je gaat zitten verkneukelen als iemand een slecht product geleverd krijgt laat je jezelf wel heel erg kennen hoor.
Wie doet dit volgens jou?
Ik had hier een lichtblauw suedebandje op bedacht… echt. Ik denk dat je me 5 minuten voor was.
Zodra ik in wat andere omstandigheden zit, zal ik is met bandjes gaan rommelen
Heeft iemand ervaring met deze webshop? Ik ken hem niet maar vind de aanbiedingen wel goed. Op het internet is ook niks over hun te vinden.