Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

Geen ervaring met deze webshop, wel leuke aanbiedingen
1 like
1 like

In de weblink staat dat het een quartz horloge is, maar volgens mij is het een automaat :+1:

https://www.jomashop.com/bulova-a-15-pilot-quartz-black-dial-mens-watch-96a245.html

2 likes

Meh. Eerder goede hoop op een leuke deal dan bange verwachtingen. Hopen mag altijd toch? Toch heeft enige negatieve feedback hier hier wel de lol wat getemperd, beetje onder noemer “een gewaarschuwd man”.
Maar het horloge wat ik besteld heb heeft saffierglas dus wie weet heeft dat wat krassen afgevangen :stuck_out_tongue:

Saffierglas kan echt wel wat hebben, komt helemaal goed. :muscle:

1 like

Nog geen €75 korting, wat een deal! :joy:

Kerel… kijk eens even wat verder…en waarom zo negatief?

5 likes

Het is maar een grapje, het was niet zo serieus bedoeld. :wink:

2 likes

Dankjewel.

Ik heb er niet voor gevlagd maar marktplaats advertenties horen hier niet als je het mij vraagt.

1 like

Online is online toch.
Timco is ook twee de hands wat ze aanbieden!
Maar dan heet het Timco en geen Marktplaats ?

1 like

Je klinkt erg Gargamel zo. Haal diep adem en laat je hond uit.

3 likes

SuperCalimero

1 like

afbeelding

20 likes

En je begrijpt echt niet het verschil he?

1 like

Tip bij olfert is wel om ze een prijsvoorstel te doen. Daar heb je een knopje voor onderaan

Dan heb je zomaar 20-30% korting

4 likes

Het gaat om een aanbieding.
Wat is de aanbieding van de marktplaats advertentie dan?

3 likes

Eindelijk de panda van Timco in de vingers :tada: In een platte kartonnen doos geleverd met een bubbeltjes envelop daarin. Met kaartje aan het horloge en boekje + pasje.
Zal 'm niet “als nieuw” noemen, er zitten wel wat plekjes op. Meest in het oog springt een plekje op de lug links onder, daar is de brushing onderbroken. Op gepolijste delen zitten hier en daar wat lijntjes, en dan vooral op de zijden van de band. Ik denk voor het geld acceptabel :man_shrugging:
Vraag is eigenlijk vooral of ik 'm op zich leuk genoeg vind. Ik had steeds twijfels bij de kastvorm, dat heb ik nog steeds wel. Stof tot nadenken!

12 likes

Bij een winkel heb je consumentenrecht, bij Marktplaats heb je helemaal niets…