Dé reden dat ik heb gepast voor het Timco verhaal. Je koopt omwille van de korting, en in mindere mate omwille van het specifiek horloge.
Daar ben ik mee gestopt.
Dé reden dat ik heb gepast voor het Timco verhaal. Je koopt omwille van de korting, en in mindere mate omwille van het specifiek horloge.
Daar ben ik mee gestopt.
Iemand zijn Arnie retour gestuurd? Deze heeft er in het begin ook een tijdje opgestaan. Of hebben ze soms toch meerdere van hetzelfde model?
Daarstraks om de pols gehad. Als hij weer weggaat, laat maar weten
heb ik retour gebracht. kast en band valt mee, maar stoorde me aan krassen op t glas
Zou vooral stellen dat de prijs mij over de streep trok, ik heb namelijk wel eerder het horloge overwogen. De reguliere prijs à 680 vond ik te veel, gebruikt à 500 idem, Timco gaf een interessante mogelijkheid om eraan te proeven. Ik heb 'm enkel in de etalage gezien verder dus dit is ook meteen de eerste hands on.
Prima idee dan.
Uh. welke had hij dan?
En de spb313j1 is ook gewoon mooi hoor
Die is mooi ja
Nee man. De zijkant zit onder de krassen en vegen. Maar dat zien jullie gelukkig niet
Wat ben je toch een jokkebrok.
Lekker boeiend! Hier in het blauwe hoekje ook, maar dan vragen ze er alsnog 4.400 euro voor. Jij hebt gewoon een goede deal te pakken.
Wil je ‘m meenemen of hier opeten?
Met code #hfspirit krijg je 10% korting. Zomaar.
Thnx man! Met dank aan oplettende HF’er @VriesKou
En wie heeft de spb315j1 gilt binnen gehengelt?
Geen idee. niet gezien
Hij is je nog steeds gegund maar ik kan niet ontkennen dat ik vrijwel dagelijks even in een hoekje ga zitten huilen omdat ik zelf niet snel genoeg durfde te schakelen
Ik zeg altijd “als iets te goed is om waar te zijn moet je toehappen”. Het leven is al zo saai.