Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

Dé reden dat ik heb gepast voor het Timco verhaal. Je koopt omwille van de korting, en in mindere mate omwille van het specifiek horloge.

Daar ben ik mee gestopt.

9 likes

Iemand zijn Arnie retour gestuurd? Deze heeft er in het begin ook een tijdje opgestaan. Of hebben ze soms toch meerdere van hetzelfde model?

2 likes

Daarstraks om de pols gehad. Als hij weer weggaat, laat maar weten

1 like

heb ik retour gebracht. kast en band valt mee, maar stoorde me aan krassen op t glas

Zou vooral stellen dat de prijs mij over de streep trok, ik heb namelijk wel eerder het horloge overwogen. De reguliere prijs à 680 vond ik te veel, gebruikt à 500 idem, Timco gaf een interessante mogelijkheid om eraan te proeven. Ik heb 'm enkel in de etalage gezien verder dus dit is ook meteen de eerste hands on.

3 likes

Prima idee dan.

Mooi horloge @David_Gee! Alleen heeft deze helaas in een grabbelton gezeten.

1 like

De enige leuke deal van heel Timco was die van @Watch2Morrow. Zo, ik heb het gezegd.

DIBS!

3 likes

Uh. welke had hij dan?
En de spb313j1 is ook gewoon mooi hoor

1 like

14 likes

Die is mooi ja

1 like

Nee man. De zijkant zit onder de krassen en vegen. Maar dat zien jullie gelukkig niet :sweat_smile:

4 likes

Wat ben je toch een jokkebrok. :rofl: :+1:

1 like

Lekker boeiend! Hier in het blauwe hoekje ook, maar dan vragen ze er alsnog 4.400 euro voor. :rofl: Jij hebt gewoon een goede deal te pakken.

2 likes

Wil je ‘m meenemen of hier opeten?
Met code #hfspirit krijg je 10% korting. Zomaar.

Thnx man! Met dank aan oplettende HF’er @VriesKou :+1:

6 likes

En wie heeft de spb315j1 gilt binnen gehengelt?

Geen idee. niet gezien

Hij is je nog steeds gegund maar ik kan niet ontkennen dat ik vrijwel dagelijks even in een hoekje ga zitten huilen omdat ik zelf niet snel genoeg durfde te schakelen :laughing:

5 likes

Ik zeg altijd “als iets te goed is om waar te zijn moet je toehappen”. Het leven is al zo saai.

8 likes

Ach gelukkig heb ik er nog een ‘blue birch’ aan overgehouden :v:t2:

En een PRX auto voor minder dan een Quartz :sweat_smile: beiden (niet perse deze kleur SPB) stonden nog op de to-do list dus ik mag niet klagen (maar het doet toch een beetje pijn)

16 likes