Die van mij was ook prima!
Ik heb deze gescoord bij TIMCO. Het is geen SLA043, maar goed een TOP Seiko met leuke specs en in gave toestand!
zulke horloges zijn iets veiliger bij timco te bestellen, geen band waar krassen op kan komen en zoals het lijkt een PVD kast
pvd is ook niet krasvast. Heb er 1 vastgehad die ik zsm weer weggelegd heb
niet krasvast, wel beter bestand tegen krassen, tenminste, als ze het netjes gedaan hebben met de PVD
Hij oogt mij best leuk. Wat is het ref nr en wat was de prijs?
hij is populair
SPB253
En ja krassen die discussie gaan we niet beginnen is zoals een auto krasvrij houden. Kan makkelijk in de toonzaal, heb je er ook weinig aan…
Niet waar, hij is verschrikkelijk…
Prijzen krijg je hier niet gauw, of eigenlijk niet. Vd week kreeg je daar ook al weinig antwoord op. Ik bedoel dit lief. Gewoon niet doen.
Timco’s grabbelton is weer bijgewerkt! Nieuwe modellen nieuwe kansen! Of zijn dit allemaal Retourzendingen?
https://timcovoordeelmarkt.nl/product-categorie/horloges-sieraden/?orderby=date
Poh dat is toch een gaaf ding. En een PRX ook in de aanbieding bij Timco gekocht?
Jazeker
Mooi man. Ik hou me aanbevolen als je de prx ooit beu bent
Weet iemand of ze de Seiko spb313j1 nog hebben liggen bij Timco?
gisteren wel zag er erg goed uit. echter tijdens transport gaat ook veel fout. Horloge voor iemand bekeken en toen hij m binnen kreeg schade erop wat ik zekers niet gezien heb
Dat kan zomaar weer sneller zijn dan verwacht, hetzelfde geldt voor de SPB297
Als iemand zich meldt met een mooie Damasko/Sinn of Stowa/Archimede te ruil dan gooi ik waarschijnlijk weer al mijn principes overboord