Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

is er ook een lijst met alle die zijn terug gestuurd en de status ervan?

4 likes

Maar waarom ligt deze er nog?

Deze toch redelijk beschadigd? werd bolgens mij al een week of meer geleden gemeld hier

1 like

Ah, die discussie heb ik denk ik gemist.

Veel retourtjes. De tekst is aangepast met “lichte beschadigingen aanwezig”.

Ik heb de Presage Irish Coffee en Mockingbird geretourneerd. Krasjes op glaasje en kast.

2 likes

Ik zou ter plaatse gaan kijken
 o.b.v. mijn ervaring gaat er tussen order en levering ook nog e.e.a. fout, waardoor er mogelijk (extra) beschadigingen aan de horloges zouden kunnen ontstaan. Er was iemand alhier zo vriendelijk om een horloge te bekijken ter plaatse. Ditzelfde horloge heb ik besteld maar kwam in duidelijk andere staat aan. Ik heb 'm dan ook geretourneerd, erg jammer.

1 like

Klinkt als een bekend verhaal :wink:. erg spijtig

1 like

Niet doen die GMT! Heb hem vast gehad die heeft paar rondjes cementmolen gemaakt :wink:

6 likes

Horloge zelf (al heb ik met deze modellen zelf Vrij weinig) vond ik echt gaaf met die plaat

zoiets had ik ergens gelezen

Hahahahaha, ja! Nogmaals bedankt John! Jammer dat het zo gelopen is. Ook goed om te zien, dat er nog best een aantal nette horloges uitgeleverd zijn, ben blij voor diegenen.

1 like

Tekst is inderdaad aangepast. Stond er eerder niet bij. Staan nieuwe exemplaren tussen, maar ook veel retourtjes. Oppassen dus.

Je hebt hier echt veel gemist, nooit zo druk geweest in dit topic.:wink::grin:

3 likes

Ik ben toevallig ook na een half jaar stilte weer terug op het forum. Direct in de storm zo te lezen :slightly_smiling_face:

1 like

Iemand die lichtblauwe PRX al in bezit gehad?

1 like

Redelijke staat met natuurlijk wel wat krassen. Secondewijzer slaat precies tussen de indices

1 like

Oef. Die pas ik dan. Dank voor je snelle reactie.

1 like

Hey horloge, waar ga je heen met APMV?

2 likes

Swissmatic maar het is een quartz uurwerk? Hoe kan dat

1 like

Hebben ze wel vaker fout bij Timco.:sweat_smile::joy:

1 like