Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

https://www.montredo.com/nl-nl/horloges/seiko/prospex/spb317j1/35185/

Volgens mij een aanbieding!
List price €1150.
Nu inclusief btw €782.

2 likes

Ja, maar er komt nog BTW bij…

Edit… beter lezen volgende keer… :wink:

2 likes

Het is maar dat ik de SPB315j1 ( black gilt ) al heb anders had ik hem zelf besteld. :+1:

Copyright De Paula Jewelers.
1 like

Heb wel interesse in die blauwe Aikon 35mm (Quartz). Heeft iemand die toevallig in het echt gezien? En zo ja, viel er wat op te merken? Die lijkt namelijk ook te zijn teruggestuurd.

Aah dank, hier was ik naar op zoek. Bijna besteld, maar zag dat er lichte beschadigingen op zaten en dacht zal eens hier speuren of iemand ze hier al in zijn bezit heeft gehad.

:+1:t2:

Mooie klokjes, maar als er voor dat geld nog een nieuw glaasje in moet…

Deze zal ook weer op de website komen;

4 likes

Is hij al retour? schade zo erg? Deze is relatief klein toch?

Enkele toppers :+1:

4 likes

Misschien heb ik een ander referentiekader. Voor een ‘nieuw’ horloge vind ik deze behoorlijk stevig bekrast. Het horloge is al retour.

6 likes

Dat is echt belabberd. Vraag me af of Timco ze zo heeft gekregen, of dat ze zelf ook niet zo goed weten hoe ze met dit soort spullen moeten omgaan.

Volgens mij zijn de exemplaren die wel ok waren nu ondertussen wel in de minderheid.

1 like

Als je dit inderdaad zo geleverd hebt kregen van Timco, dan zou ik daar ook een slecht gevoel bij hebben, ook al is het met 50% korting!

1 like

Ik heb deze gisteren binnen gekregen, geen krasje op te vinden…

40 likes

Met 50% korting kan ik me er nog iets bij voorstellen, maar dan moeten ze het horloge niet “als nieuw” verkopen, en duidelijke foto’s maken van de krassen. Dan nog vraag ik me af wat er met die Seiko Speedtimer gebeurd is, want dat is toch iets meer dan normale gebruikssporen (zijn er soms verschillende horloges zonder bescherming tegen elkaar aan geschuurd?).

3 likes

Je 2e van timco, ziet er goed uit.

1 like

Die wel? :joy::wink:

1 like

Nah, was gewoon aardig. Ook verschrikkelijk. :wink::grin:

1 like

Die ziet er inderdaad niet nieuw uit, zo is het wel wat kwalijk om ze als nieuw te omschrijven. Ik had ook wat veegjes op de gepolijste delen maar nog niet zo storend als deze.
Voor e350 koop je waarschijnlijk geen knapper gebruikt exemplaar, daar zou dan het verschil gezocht moeten worden, maar op deze manier krijg je ook geen fijne indruk van het horloge. Deze zou immers niet gedragen zijn, hoe komen dan al die plekjes erop? Zo zou ik zelf liever een gebruikt exemplaar met beschadigingen kopen van een “betrouwbare” gebruiker hier. Dus jammer maar terecht dat je 'm terug stuurt, da’s dan wel weer een fijne optie.

Ik ga maar uit van het eerste, maar ze mogen wel zorgvuldiger zijn bij het omschrijven van de staat. De prijs maakt misschien de staat wel goed, maar de communicatie laat minstens te wensen over.

1 like

Ga maar uit van het tweede. Ik heb ze daar over elkaar zien liggen. Die jongens zeiden tegen elkaar dat ze er geen verstand van hebben.

Is gewoon niet hun handel.

7 likes

Dan zijn we genept, mijn Willard was ook puntgaaf :sweat_smile:

2 likes