Zo kun je ook het verschil zien. De neppers zijn puntgaaf.
Iemand nog een promocode van dit merk over ?
Ons ben zunig
Ons zunig? Zeeuws Meisje zegels sparen!
Er was een code voor 120 euro korting maar die actie liep tot 27 dec.
CW gaat ook geen codes meer uitgeven. Die van december was de laatste keer.
CW heeft nog nooit een horloge zonder korting verkocht. Ik kan mij niet voorstellen dat ze daar mee gaan stoppen
En toch is het zo:
ā Although there will be no formal announcement, We have been advised by CW that, moving forward, they will no longer be using discount vouchers on a regular basis nor will they be included with the release of the Loupe magazine.
It should be noted that it has been two years since any 15% off promotions and this year CW didnāt participate in Black Friday, instead running a donation based Blue Friday. According to Mike France, the impact of the vouchers is actually very small now. CW has always offered a great value and this will continue moving forward regardless of the watch category.
Although the vouchers will be certainly missed by some, many over the years have made it known that the constant sales and voucher issues serve to ācheapen the brandā and affect the long term perception. Over the past couple of years CW has reduced both the frequency of sales and voucher usage.
As a result you may wish to pay more attention to the sales when they do happen. Again, There will be no voucher in the next Loupe magazine.ā
Van wanneer is dit bericht? Want als het van voor de sale van vandaag is, is het gewoon bs.
Niet helemaal. Ze stoppen met kortingscodes. De uitverkoopmodellen van vandaag zijn restanten en teruggestuurde horloges.
Als ik iets online koop, en zie : vul hier uw kortingscode inā¦
Dan haak ik zonder code meestal af
komt dit iemand bekend voor ?
Minder vaak dus.
Ok, dat had ik niet uit de mail begrepen. Dus geen nieuwe horloges .
Yep, en helemaal als je ze dan een mail stuurt en het antwoord is dat ze daar niet aan doen.
U begrijpt mij !
Een merk dat continu zich blijft ontwikkelen en ook qua prijsstelling nu eens een stap zet. Jeetje. Wat een verrassing.
CW is wel echt een merk die zichzelf kapot heeft gecongrueerd met hun aanbiedingen. Ik kan mij ook niet voorstellen dat er afgelopen jaren iemand ook maar getwijfeld heeft list te betalen.
Ben benieuwd wat de verkopen gaan doen, de meeste wachten toch op een aanbiedingā¦
Ik denk dat je jezelf hierin vergist. Het gaat enorm goed met CW en met de introductie van de Bel Canto hebben ze zichzelf echt bewezen. Ook zonder de korting is een CW echt enorm veel bang for buck.
Ik denk dat de koopjesjagers echt maar een klein deel van de klantenkring zijn. Ze kunnen ze dit echt wel permiteren.
Daarnaast kan je het laten valen van de structurele kortingscode ook zien als een verkapte prijsverhoging waar alle merken mee te maken hebben.