Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

:grin:

Tuurlijk. Vandaar dat ze al die nieuwe horloges nu al in de sale móeten doen… #not

Absoluut :+1:t2:
Deze alweer een weekje om en staat nu op +3 sec.
Doet het beter dan mijn Breitling die een veelvoud van de CW kostte

Edit:
Kleine correctie hij loopt nu exact 5sec.voor op de werkelijke tijd,dat is minder dan 1sec/dag :grinning:

5 likes

Ben je dan blij met deze omdat die goedkoper is of ongelukkig met de breitlng omdat die duurder was en niet zo mooi loopt? Welke calibers liggen erin ?

1 like

De Breitling loopt +3sec/dag de CW zo’n +1 in beide zit hetzelfde uurwerk alleen is deze in de Breitling bewerkt/afgeregeld en heeft de COSC test doorlopen.
De CW heeft dat allemaal niet.
Met beide ben ik even blij :grinning:

3 likes

Wat ik bedoel te zeggen is dat ze door al die kortingen een enorme smet op hun merk leggen. Maar dat is hoe ik ernaar kijk zelfde verhaal als Invicta. Maar ik zal altijd een CW boven Invicta kiezen dat dan weer wel :slight_smile:

Klopt , mijn C60 liep gisteren ook +3 sec na 3 dagen dragen :ok_hand:t2:

List is 950 euro, de 313 en 315 zijn list 1150 vanwege de stalen band.

Alsnog een prima prijs :+1:

1 like

Je hebt volkomen gelijk. :+1:
Ik moet beter mijn huiswerk doen. :joy:

1 like

Net de Christopher Ward C60 Trident Pro 600 op staal besteld.

Zonder promotiecode € 80 bespaard.

De besparing zit hem in de valuta. Kies op de CW website voor GBP. Geen idee welke koers CW hanteerd. In ieder geval is die chips.

Betaal met een creditcard. Niet met PayPal. Je krijgt dan een gunstigere valutakoers.

Deel dit graag met jullie. Had dit truukje ook voor me kunnen houden.

23 likes

Klopt,de meeste CW eigenaren kennen deze bestelwijze wel,wordt vaak opgemerkt :+1:t2:

2 likes

Ongeveer ditzelfde truukje heb ik een uur geleden op cw only gezet.:grin::+1:

2 likes

Alleen word er vaak gezegd dat je bank het bijna teniet doet…

Haha, zie jouw bericht nu ook in CW only staan :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

We gaan het meemaken. Het bedrag wat nu door CW is geauthoriseerd is wat ze bij levering omzetten in een definitieve afschrijving. Dus dit horloge kost mij € 690

Denk dat iedereen hiervan baalt: op de valutamarkt zou het € 17 goedkoper zijn.

1 like

Niet/nauwelijks als je met cc koopt

1 like

Om m’n eigen vraag te beantwoorden: ook de Timco Aikon 35mm Quartz met blauwe plaat is behoorlijk gehavend. Die gaat dus retour.

5 likes

Auw, jammer. Had leuk geweest :neutral_face:

Dit is idd niet normaal lijkt wel op een gedragen horloge.

Het lijkt er behoorlijk sterk op dat ze door de Timco opkoper in een plastic tas gestort zijn en meegenomen :grimacing:

1 like

Ik had rekening gehouden met een veegje of een krasje her en der. Geen probleem gezien de prijs.
Echter, dit zijn butsen en diepe krassen en dat is me teveel van het goede.

1 like