Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

Mooi aanbieding

1 like

Aanbiedingen buiten de EU zijn zelden tot nooit interessant voor dit topic.

10 likes

Dat is niet mijn ervaring bij Seiko; Zij willen je zeker helpen, maar tegen gewone reparatiekosten.

Mooie GS met €3000,- korting :money_mouth_face:

3 likes

Mijn eerste post:

Seiko 5 Sports SRPD65K4 (nato band)

De SRPD65K2 (siliconen band) op hun site is niet meer voorradig, want die heb ikzelf vanmiddag besteld :wink: Mijn eerste serieuze horloge…

7 likes

Ik kan blijkbaar mijn bericht (nog?) niet editten: de prijs is 199,-, nieuw bij Twinkle juwelier in Ede.

Holy guacamole…dat is wel een apart dingetje heur.

Doet me een beetje aan deze denken.

the-homer-inline2

1 like

Die uurwijzer :joy:

3 likes

Thanks, daar raak ik steeds weer in de zonnebrillen verdwaald. Had er eindelijk 3 besteld, betalingsproces doorlopen maar vervolgens gebeurt er niks meer :man_shrugging: Geen mails, vooralsnog ook geen afschrift bij PayPal. Raar. Ff afwachten en maar opnieuw proberen…

Wat is die lekker he :wink: ach het potje van mij is ook leeg hoor.

1 like

Een skin diver hoort toch ook in de collectie :stuck_out_tongue_winking_eye:. Kijk er regelmatig naar, en kom dan toch iedere keer weer terug bij de Longines

1 like

Dit weekend toevallig in Oberhausen gespot, wat een geweldig mooi horloge is dat (sorry voor de slechte foto):

6 likes

https://www.weerdjanssen.nl/nl/longines-heritage-l28224569-l28224569.html Hier al een tijdje in de aanbieding.

6 likes

Mijn uhrinstinkt is binnen, zou er nog op terugkomen. Horloge nieuw in de stickers, 2 jaar garantie van hun en 5 jaar longines garantie. Garantiekaart afgestempeld door een italiaanse juwelier op 8-11-22. In de verkoopadvertentie stond ook dat het horloge van 8-11 was… Prima ervaring voor mij dus.

5 likes
3 likes

Bij Punte in Utrecht liggen er ook nog wat Omega’s in de aanbieding zag ik vandaag toen ik er langs liep. Helaas geen foto’s genomen, dus eigenlijk hebben jullie er niks aan :zipper_mouth_face:

2 likes

Tja, hoe deze post snel berg afwaarts ging.:grin:

2 likes

Advertenties mogen volgens de regels niet op het forum geplaatst worden. En maar goed ook…Anders stond het hier zo vol.

Ik wist dat niet.
Excuses hiervoor uiteraard :blush:

1 like