Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

Mee eens.
Ik had mazzel bij Timco .
Denk dat wat er nu aangeboden wordt allemaal retourtjes zijn.

2 likes

Erger dan een gedragen exemplaar.

4 likes

Iemand nog op zoek naar een GShock GW A1000 FC met korting ?

Horloges met 30% korting bij Strego

Via Amazon

1 like

Ik heb ook geluk gehad met mijn Timco aankoop. Wat er nu nog wordt aangeboden zijn veelal retour modellen en modellen die zo wie zo niet in de belangstelling staan. Ik zou nu niemand meer adviseren om het te proberen. Alleen de damesmodellen wellicht :thinking:

4 likes

Helemaal mee eens. Zeker omdat je zelf voor de kosten van de retourzending opdraait.

3 likes

Niet als je hem terugstuurt, omdat de beschrijving niet juist of compleet is. Dezelfde transporteur haalt het dan kosteloos weer op.

wie heeft deze retour gezonden

En de spb313j1 heb ik hier niet boorbij zien komen

4 likes

De SRPH11K1 is onderweg terug naar Timco. Kras op de bezel.

Na goed overleg met de klantenservice van Timco heb ik besloten het horloge toch te houden. Inmiddels is de bijpassende NATO ook binnen.

En waarom dan aangezien deze in de wasmachine had gezeten ?
Wat heeft je doen besluiten om het horloge te houden ?

Ik… vond ‘m niet netjes genoeg. Had ‘m tweedehands niet gekocht denk ik in deze staat.

2 likes

Want? De waarde van het horloge was minder als de kosten retour?:wink::grin:

1 like

Grootste krassen zaten aan de onderkant en de anderen die er op zitten zijn typisch die er met een >maand dragen ook op gaan komen. Daarnaast deed Timco nog een mooie geste dus hoefde hij toch niet retour wmb.

1 like

Wat voor geste deden ze bij jou? Bij mij 10% van de aankoopprijs

Dus die cementmolen viel wel mee? :sweat_smile:

Ik heb ergere gezien tot mijn verbazing in dit topic. Maar onderaan zaten echt wel paar flinke krasjes.

1 like

Volgens mij waren het keien en kiezels molen. :sleepy:

Weet je, ik vind het eigelijk gewoon ontzettend sneu voor iedereen. Je bent met deze hobby bezig, denkt een keer echt een goede deal te krijgen en op een paar na, valt het dan zo tegen.