Sterkte aan alle getroffenen!
Das nog een tandje meer drama.
Is het een idee om een apart Timco topic te maken? Het gaat hier nergens anders meer over. Zou graag gewoon goede aanbiedingen zien.
Je suis Timco.
Effe tot de orde van de dag
Waar blijven de superstunt aanbiedingen!
https://www.uhrinstinkt.com/longines-master-collection-automatic-190th-anniversary-40mm-l2.793.4.73.2.html en nog veel meer aanbiedingen van verscheidene merkenā¦
Wie organiseert er een benefietconcert voor de Timco-getroffenen?
Genoeg nu! Straks wil er ook nog iemand een stille tocht organiseren of een monument oprichten.
Wat ik mij altijd afvraag bij die toko, de garantie loopt vaak alā¦dus hoe nieuw is nieuw dan?
Je brengt ons op gedachten ā¦
Ik ga het meemakenā¦heb vd week voor het eerst besteld daar, heb mail contact gehad en ze zeggen dat het 100 procent nieuw in de stickers met labels tags etc geleverd gaat worden. Ik denk dat een gedeelte van hun handel wordt verkocht als gd? Ik raad maar wat. Als iemand het weet?
Timco-Aid š«¶š»
Mijn goede aanbiedingen sneeuwen onder alles timcoā¦
Ik heb er uiteindelijk 3 gekocht, ook nog een Tissot pr100 36 mm⦠allemaal in prima conditie. Wat dat betreft heb ik wel is geluk gehad
Om hebberig van te worden
Hier snap ik dus geen moer van,geen van mijn 12 horloges hebben krassen die met het getoonde Timco schroot kunnen wedijveren en ik draag altijd een horloge
Wat heb je voor beroep dan als ik vragen mag.
Ja, wat dat betreft wel⦠En het is je gegund.
Of hele slechte ogen š«£