Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

Dit heeft niks met een hommage te maken natuurlijk, dat zie je toch zelf ook wel mag ik hopen.

1 like

Eens vanaf de laatste alinea.

Homage moet iedereen zelf weten. Ik kom hier niet vaak meer door de Ali en aanverwante aanbiedingen. Alles daar zijn aanbiedingen en de prijs fluctueert per minuut. De koopjesjagers weten deze sites echt wel te vinden. Laten we Chinese prul aub hier vermijden.

4 likes

Wat een kanjer de Edox Delfin 88005-3M-BUIN.
Ik moet zeggen flink in prijs gestegen.
Gauw nog een paar Edoxen kopen. :+1: :rofl:

6 likes

Dat heb ik ook een tijdje niet gedaan. Nu zet ik diegene die veel van die rotzooi aanbiedingen delen op negeren. Probleem opgelost👌

2 likes

Heren en Dames,
Ik werd in “mijn” nieuwe topic netjes verwezen naar het volgende al bestaande topic:
Lijkt mij een perfecte oplossing. :slight_smile:

Sale bij Yema

4 likes

Voor de Zenith fans heeft Schaap 2 mooie horloges in de aanbieding.

Eentje voor dames en eentje voor heren.

2 likes

Meerdere oris met een leuke korting.

2 likes

Zojuist bij Juwelier Luitjens voor €155 (50% korting) een Seiko SRPH29 gekocht als eerste automatisch horloge voor mijn zoon. Ze hebben nog een aantal andere leuke horloges in de aanbieding van o.a. Seiko en Rado:

12 likes

Heel veel scherpe prijzen op Hamilton en Mido horloges! :ok_hand:t3:

1 like

Zowel de groene als de blauw zijn uitverkocht :grin:

Dat gaat hard! Aanbiedingen zijn scherp en bijkbaar is de voorraad niet groot en gaat het slechts om enkele stuks.

1 like

Ook bij van Willigen in de sale, deze schitterende Longines Avigation Type A-7:

2 likes

horloge.nl heeft een aantal limited Seiko’s met 30% korting in de sale.

4 likes

Aquaracer in de aanbieding bij Altherr

5 likes

40% korting op de Seiko Diver’s 55th Anniversary, the 1968 “Hi-Beat” Re-Creation SLA039J1
Limited edition of 1,100 pieces

Movement 8L55
37 jewels
5Hz frequentie (36,000 vibrations/hour)
55 uur gangreserve
Ø 44.8mm
30bar
Saffier
nummer 210/110

Ter begeleiding nog een mooie review van deze beauty:

107 €

4 likes

dit is eigenlijk altijd al de prijs…gehsoacks voor rond de 50 euro, of tough solar gshocks voor rond de 80 euro, dat zijn aanbiedingen