We zijn verziekt!
Dit is een topper! Die heb ik 8 jaar lang gehad. Mijn (basisschool)-zoon heeft ‘m van die 8 jaar ongeveer 3 jaar non stop gedragen.
Het glas was inmiddels gebarsten en z’n Waterloo heeft ie op het voetbalveld gevonden waar hij ‘m af heeft gedaan en is vergeten. Hij was toen al zo verkaaid dat het geen groot verlies was.
Overigens heb ik hier in 2016 zo’n €40,- voor betaald.
Nice. 2 weken terug zijn zilverkeurig broertje besteld bij bol voor €31.-
Er zijn ook hele mod-kit en leren bandjes (vario) te koop om hem naar eigen smaak te maken.
Seiko Prospex SPB147J1 voor €735 bij Van de Ven Juweliers. In EU is dit horloge via Chrono24 duurder.
Voor 50 euro lijkt me dit echt een koopje!
Mooi ding hoor! Ziet er echt niet goedkoop uit (integendeel). Mooie wijzerplaat ook!
Ik ken het niet, ziet ze nooit op het forum. Is het wat?
Longines master collection L27934783 voor 1.920 €
Verkeerde categorie
Och, het is een online aanbieding. Dit topic wordt zo zo vaak vol gespamt. Als er één aanbieding tussen tien posts zit is het veel.
In de afgelopen 20 posts, 7 aanbiedingen. De feedback is terecht, wij waren te laat met het aanmaken van een los siebel incoming topic.
Bij Bouman momenteel nog goedkoper
Meedere aanbiedingen daar.
I stand corrected.
Toeval dat ik deze aanbieding had gezien. Aanrader overigens, ik heb deze Longines namelijk zelf
Goedkoper bij Montredo:
https://www.montredo.com/watches/tag-heuer/aquaracer/wbp2111-ba0627/33370/
Tag Heuer is echt zo’n merk waar er altijd ergens eentje weer wat goedkoper te vinden is.