Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Zodra ik deze binnen heb zal ik wat foto’s posten en de ervaring delen.

1 like

Dat logo staat niet op het horloge hoor. Zie het probleem niet,

1 like

Ging het een paar dagen geleden niet over voorkeur van het merk ,c.q. het horloge ontwerp? En had niet bijna een ieder een voorkeur voor…
:sunglasses:

1 like

Ik zat net te zoeken naar een foto van de zilveren met een leren band. Ik heb helemaal geen foto kunnen vinden. Heb je toevallig wel een foto kunnen vinden? Ik ben benieuwd of dit horloge ook als dress watch kan worden gedragen.

dankjewel. heb net de black dial besteld. eta 2824-2 voor 219 :open_mouth:

2 likes

Nee heb ik ook niet ( snel ) gevonden.
Twijfel nog om op de valreep OOK de donkergrijze …373 nog te bestellen… :wink:

Ik heb de zilveren besteld. Ik heb op reddit wel een foto gevonden

De grijze vind ik ook mooi, maar (nog) niet besteld.

4 likes

ze hebben allemaal sunburst volgens mij, alleen bij de grijze zie je dat iets meer

1 like

Yes correct :wink:

1 like

voor de mensen die van zilveren sunburst houden heb je op gearbest voor 52 Euro een heel mooi klokje, sapphire glass, nh36 movement, butterfly clasp. https://www.gearbest.com/men-s-watches/pp_685741.html?wid=1433363

meerdere reviews op internet, zelf besteld voordat ik de victorinox actie zag. anders had ik wel de lichtgrijze/zilveren victorinox erbij gehaald haha.


4 likes

haha nu nog de postbezorger stalken totdat het pakketje aankomt

1 like

Voor wie nog twijfelt, met een nieuw account en deze code kom je onder de 200 euro uit op de automaat.

2 likes

Dat is helaas een persoonlijke code en niet te gebruiken met een nieuw account ( net gechecked)

1 like

Had het zelf ook gecheckt voor het te posten. Misschien was die ondertussen al gebruikt, zal wel eenmalig bruikbaar zijn.

1 like

Jammer…voor € 199,-- incl. had ik zeker de donkergrijze …373 willen hebben :wink:

er staat denk ik ook niet voor niets “je Persoonlijke kortingscode” …

1 like

Dat dacht ik ook, totdat ik op mijn beide e-mail adressen dezelfde code via de mail kreeg toegestuurd. Deze kreeg ik trouwens omdat de producten nog in mijn mandje zaten en enkele keren waren verlopen. Dus wellicht dat andere via deze wijze er ook een krijgen, was immers ook op een nieuw account dus.

Kijk ook even naar die Cadisen. Ook leuk en eveneens reviews op YouTube .

1 like

Geen online aanbieding en helaas ook geen foto’s, maar bij Kopmels in Doetinchem alle Seiko en Hamilton horloges -25/30%. Er liggen toch zeker ca. 60 horloges in de aanbieding!
Het lijkt alsof hij stopt met deze merken. Nieuw zijn Edox en Garmin

2 likes

ja al gezien haha, maar de guanqin hacks en kan gehandwindt worden, verder vindt ik de design iets mooier dan de cadisen :). ga je een review over de cadisen maken?