Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Grappig. in de begeleidende tekst staat dat er een automatisch uurwerk in zit en je dus nooit meer een batterij hoeft te vervangen…

1 like

Ja beetje dubbel idd

Bij de specificaties staat ook dat het een automaat is :wink: Beetje slordig inderdaad :sunglasses:

ik heb horloge2vandaag al een paar keer gewezen op fouten in hun omschrijving, wordt telkens wel aangepast.

2 likes

Hamilton Khaki pilot H64715135 voor € 590 bij Horloge.nl

4 likes

wie is de dagelijkse horlogeboer? Heb dit al vaker gelezen maar heb geen idee…

1 like

En ook dit prachtige merk wordt weer uitgehold door dat smerige bedrijf Invicta.

1 like

@jeroenderee toch?

5 likes

Google ; watch2day :wink:

1 like

Je zou op de link kunnen klikken :smirk:

2 likes

Denk dat hij een man op een traktor had verwacht die horloges uit de kofferbak van een John Deer 1738 verkoopt. :crazy_face:

1 like

niet scherp hier, zondag luie dag…

Kiek heer, een John Deere. God oh god, hij is alweer kapot.

Vertrouw nooit een verkoper uit een John Deere trekker, die moeten veelste veel bijverdienen om het groene monster te kunnen onderhouden :joy:

1 like

2 likes

Flinke korting :rofl:

Korting op korting … als je die laatste 15 euro nodig had om deze aan te schaffen…

Nu moet ik dit even corrigeren. Dit merk wordt weer betaalbaar gemaakt door Invicta. Glycine is nog precies hetzelfde maar het steeg ze een beetje naar de bol door de prijzen belachelijk te verhogen. Daarom heeft Invicta ze gered want niemand wilde die prijzen betalen. Dit is een prima prijs.

6 likes

Hele mooie / redelijke prijs.
Maar waarvoor dient de verdikking op de Airman bij de onderste kroon? Of is dat bedoeld als crownguard mss?

De kroon op 4 uur is bedoeld om de 24 uurs bezel te vergrendelen, het is een schroef en een getande klem die in de tanden van bezel past.

1 like

Ik ben het met je eens dat streven naar betaalbaarheid goed is. Maar om dat nou op zo’n typische uitverkoop-manier te doen…