Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Tuurlijk. Er zitten zéker twee of drie vrouwen hier op HF. In hetzelfde rijtje: wasmiddel pods van Ariel en Omo zijn in de bonus bij de AH en volgens mij zag ik bij Blokker 10% korting op föhns en stijltangen van Babyliss.

:metal:

4 likes

:+1:t3::wink:

1 like

image

Bij de bekende horlogediscountsite…

3 likes

Zeker! Sommige hebben niet van die dikke polsen… 37mm is ook een prima “unisex” maatje.

1 like

Aanbieding was er gisteren reeds ook.
En 46mm diameter…

Die airman kriebelt toch wel een beetje alleen het logo houdt me tegen…

Erg gaaf zo’n Airman… toevallig staat er nu ook een te koop hier! Ik geloof met het oude logo… maar dat weet ik niet zeker

1 like

En 42mm ! :wink:

Welke site? Ben nogal nieuw.

https://watch2day.nl/?gclid=EAIaIQobChMI-amjjI_x2wIVCEPTCh3zxgj8EAAYASAAEgJCyPD_BwE

Voor de mensen die neigen naar de Glycine. dubble 12 40mm

Je link stuurt me naar de Airman 18 van 39mm. De double 12 van 40mm hadden ze een paar dagen geleden nog maar die drop is beëindigd.

Trouwens gek dat je op Massdrop nu weer zoveel oude Glycine modellen met het oude logo ziet. Dacht dat die voorraad al was weggewerkt.

tjonge, wat een reactie…

1 like

Verrek. Je hebt gelijk.

Daarbij… Hoeveel uitvoeringen (39, 40, 42, dubble twelve, gmt, kleuren, … ) Moet je hebben?! Sjeez, het duizelt me

1 like

Zo beter?

1 like

39mm purist met stalen bezel en gradient dial is veruit de gaafste airman! Vraag maar aan @malus65!

11 likes

Junghans 2x automatic chronoscope

http://link.marktplaats.nl/m1298795520?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios

Kwam m op MP tegen, weet niet zo goed wat ik er van moet denken.

Gr. Marc

2 likes

Helemaal mee eens, maar deze uitvoering met oude logo zie je bijna nooit gek genoeg.

7 likes

Geen bonnetje of aankoopbewijs, jaja. Zullen wel replica’s zijn. Bij Junhans staat de bandmaat in de band bij de lugs. In dit geval 20mm op de band. En ik mis het serienummer op de achterkant. Er staat wel een 3 cijfer nummer op achter het modelnummer. Maar dit serienummer moet langer zijn. Ik denk dat het geen originele junghans horloges zijn.

En de MP junghans, lugs zien er ook slecht afgewerkt uit.

2 likes