Ultrasoon reiniger bij de Aldi

Sinds vandaag in de aanbieding bij de Aldi: https://www.aldi.nl/onze-aanbiedingen/vanaf-maandag-25-06/ultrasone-reiniger-3517.article.html

Niet duur en erg handig voor het reinigen van je metalen horlogebandjes en dergelijke :slight_smile:

17 likes

Toch geen lederen bandjes hoop ik…:sunglasses:

2 likes

Haha, aangepast :wink:

1 like

Top Tip :ok_hand::smiley:

1 like

Jawel, alles past erin, bandje, kast, uurwerk, batterijen. Een Elma reinigingsmachine is echt overbodig als je deze hebt. :smile:

Nee, sorry @tpnvdb, beetje melige opmerking terwijl je bericht wel goed bedoeld is.

1 like

Lijkt wel een mini friteuse🤔

2 likes

Trouwring…? :grin:

Ps dank voor de tip. :+1:

2 likes

Je NATO kan gewoon in de wasmachine. :wink:

2 likes

Het is inderdaad handig om metalen banden, brillen, trouwringen ed in te reinigen.

Ha…laat ik die nou net niet hebben. Maar dat wist jij wel…:grin:

1 like

Mooi apparaat. Zou dit gewoon werken van je stalen banden?
20 euro is schappelijk.

1 like

Komt vaker langs

2 likes

Je moet er alleen ook wel het juist reinegingsmiddel in doen volgens mij.

1 like

Ik heb een soort gelijke van de Lidl, klein jaar geleden gekocht ook voor €20.
Weg handig apparaatje, raad wel aan om een milde ultrasoon reiniger erbij te gebruiken daarmee krijg je vuil net wat beter eruit nog. Vorig jaar op de rikketik 1l. fles voor €5 gekocht, en de fles kan nog wel een jaar of 10-15 als ik zie hoeveel er nu pas uit is…

2 likes

Ik heb er al jaaaren eentje en gebruik deze voor alles wat los en vast zit. Behalve werkende horloges, alleen losse onderdelen zoals banden en kast-onderdelen :wink:

Koud water met een druppel afwasmiddel is all u need…

2 likes

Interessant om even te lezen qua vloeistof:

4 likes

9 van de 10 keer komt ie niet ongeschonden uit de strijd …:joy::joy:

Ff zonder dollen ik heb al een jaar of 4 zo,n ding. Werkt perfect , druppeltje afwasmiddel erin en alles tot in de puntjes schoon. Soms bij hardnekkig vuil tussen de schakels doe ik het reinigen een keer extra, dus 2 keer . Je kan ook warm water gebruiken dan werkt het nog beter tussen de schakels.

2 likes

Gelijk vanmorgen maar ff langs de Aldi grweest. :grin:

15 likes

Op een van de foto’s is een compleet horloge in het mandje te zien.
Ik hoop maar dat dat mensen niet op ideeën brengt.
Een 40°C sopje met Dreft werkt trouwens prima.

2 likes