Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Let op: er loopt reeds een aangifte richting dit forumlid.

3 likes

Hmm gevalletje ā€œTo good to be trueā€ dus.

Hoe is het overigens te achterhalen dat er aangifte loopt tegen hem? Want blijkbaar kan die op Uhrforum wel gewoon adverteren.

+1

Dat lijkt niet zo grĆ¼ndlich?
Aangifte betekent nog niet schuldig, maar zou op zā€™n minst dan een pauze verwachten, hangende de uitkomst.

Ik oordeel ook niet maar wat je zegt je verwacht dan wel een ā€œpauzeā€.

1 like

Ik schrijf het wat onhandig, maar bedoelde het ook niet als commentaar naar jou toe. Wel richting het Uhrforum.

1 like

Bij mij doet de link het in elk geval niet (meer).

Zelfkennis is fantastisch!

1 like

Ik heb deze toevallig vandaag ook binnen gekregen, besteld via Wish voor een schamele 35 euro, dus erg veel horloge voor je geld. Vooralsnog kun je voor dat geld bijna niks beters krijgen

@NietFreekVonk Heb jij dan de versie met de Chinese tekens als dagaanduiding? Via Gearbest is zonder Chinese tekens en zijn ze een tikkeltje duurder. Ook heeft Wish andere kleurcombinaties. Daarvan heb ik de witte en zwarte met goudkleurige accenten nog in bestelling voor idd om en nabij 35 euro per stuk. Betere prijs/kwaliteit verhouding zeker niet te vinden.

Ik werd benaderd door een forumlid die had gezien dat ik zijn profiel had bekeken. Hij heeft momenteel de aangifte lopen wegens niet leveren na betalen. Blijkbaar loopt het nu langs de mods aldaar, maar die verwijderen niet zomaar een advertentie.

Voor de goede orde, ik heb dus zelf ervaring met de betreffende verkoper, maar een gewaarschuwd mensā€¦

Edit: zie net dat de mods al hebben ingegrepen, advertentie is weg :slight_smile:

Ik heb de zilveren wijzerplaat. Het bandje heb ik snel vervangen voor een NATO

3 likes

iBood heeft een Presage in de bonus:

Seiko Presage Horloge van 418.95 nu 169.95 http://www.ibood.com/extra-nl/nl/flash-sales/39015/3991/sale-kleding/

Edit: staan ook bij:
Seiko Premier Horloge van 414.95 nu 159.95
Seiko Solar Horloge van 330.00 nu 139.95
Heritor Stanley Automaat Horloge van 684.95 nu 109.95

1 like

Voor het gemak hier de juiste link:

3 likes

Haha dank! De link in de app is inderdaad voor de complete sale pagina.
Ik trek wel mā€™n twijfels bij die Heritor. Is dat wat?

1 like

Ga daar maar niet vanuit.

Ik heb geen horloge gekocht, gisteren al 2 horloges gekocht :joy:
Maar wel wat kleding dus toch bedankt voor het delen :wink:

1 like

Voor de liefhebber.

7 likes

:heart_eyes: meteen besteld

3 likes

#metoo :heart_eyes:
:joy: :+1:

2 likes