Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Ja ik ook, plus het gratis petje :grin::star_struck:

1 like

Wajoooo zieke klok bruuur!!! Waarom Rolex Daytona kopen als je deze hoge kwaliteit horloge kunt kopen voor fractie van de prijs. :money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings:

4 likes

Wollah zieke klokjuh. :watch:

4 likes

WTF zitten jullie samen ergens aan de paddoā€™s :wink:

3 likes

Wauw jij gaat dik man bro!

1 like

Ik denk nepper? Bij DX.com staat ie ook voor dat geld.

1 like

Zie dat hij door Amazon zelf verzonden wordt, zou toch allemaal moeten kloppen danā€¦

Volgens vloggende horloge youtubers is dit een normale prijs.

Betaal je nou invoerrechten via Amazon?
Weet iemand dat?

Staat erbij:

Hmm okā€¦thx!

Prijs lijkt mij ook niet verdacht. Echter, voor een paar tientjes meer heb je de 5610; Solar Power en (Atomic) Radio Controlled. Dat zou ik doen. O ja, dat heb ik al gedaan, een tijdje geleden :joy::joy:

1 like

Dit ; https://www.amazon.de/Casio-G-Shock-Herren-Armbanduhr-Funk-Solar-Kollektion-GW-M5610-1ER/dp/B001414NT8

Amazon.com dus usa dus komt nog geld bij als je gaat afrekenen. Zou op Amazon.de kijken of op Amazon.co.uk.
Sold and send by Amazon zelf is top, kun je geen buil aan vallen.

2 likes

Ja, dĆ t is nog beter! Is ook de aanbieding waar @naibaf eerder in dit draadje melding van maakte. Is er niet altijd de aanbieding op amazon.de, ik heb de mijne in mei op watchshop besteld, die kwam met vaderdagkorting ook op 92eu uit.

Overigens nu op watchshop, lekker fout:

http://nl.watchshop.com/horloges/casio/unisex/a168wg-9ef

Edit: dus helemaal eens met @RLC :+1:t2::wink:

3 likes

Enige tijd geleden heb ik de aandacht gevestigd op - imho- pareltjes van Chinese horloges, te weten een Cadisen en een Guanqin. Ik ben daardoor wat getriggerd door de prijs/kwaliteit verhouding van enkele Chinese watches. Nu ben ik gestuit op een ā€œNakzenā€, let niet op die verschrikkelijke naam. Ik vind het een mooie dresser bij - ik durf het haast niet te zeggen - AliExpress. Ik ben niet zo thuis in de ā€œduurdere merkenā€ dus of het een ā€œhomageā€ is weet ik niet. Of het is mogelijk een - voor de oudere forumleden vast bekende, originele Harrie Nak(zen) :slight_smile: . Alleen via de app en gebruik makend van een AE kortingsbon kon ik deze voor 67 euro op de kop tikken. En ā€¦er zit een Miyota 9015 en Sapphire in (te verifiĆ«ren door serienummers van verschillende aanbieders te vergelijken 6047G). Ik heb gekozen voor de zilver met zwarte wijzerplaat. Dat lijkt me een koopje. Hoewel er op dit forum volgens mij niet erg veel liefhebbers van Chinese horloges zijn (gezien het aantal reacties op mijn vorige posts), zijn er voor deze misschien toch enkele geĆÆnteresseerden. http://s.aliexpress.com/BZvMzQZ7?fromSns nakzen 3

5 likes

Denk dat met deze specs en prijs het halve forum met vlugzout moet worden bijgebracht. :laughing:

3 likes

:joy::joy::joy:

There is no such thing my friendā€¦

3 likes

Nog aardig aan de prijs naar mijn mening.

Ik heb ook eens een klokje besteld bij de Chinese vrinden, een ā€œForsiningā€ voor ik geloof ā‚¬15, maar ik kan er een euro naast zitten.

Verrassend leuk klokje met automaat er in. Kan eigenlijk maar twee nadelen opnoemen: 1. De lederen band is gemaakt van een ouwe zieke koe. Gelukkig is dat aan te pakken, 2. Na afdoen heeft hij nog een reserve gang van ongeveer 6 a 8 uur. Niet veel dus.

Dus, naar mijn mening, positief maar meer dan ā‚¬30 zou ik er niet voor betalen.

Ik heb hem onlangs besteld op Amazon.de kwam op ā‚¬ 92,37 incl.bezorgen.

5 likes

Elke euro is er in mijn ogen een teveel. Mijn advies zou zijn doorsparen en iets degelijks kopen.

2 likes