Prachtige horloges voor dat geld, voor mij te fors met 41mm en ik weet niet of de prijzen goed zijn maar bij kijkvandaag zijn ze te vinden
https://watch2day.nl/deal/29051/orient-titanium-automatics
Dit lijkt me te goedkoop om waar te zijnā¦
Montre Grand Seiko Springdrive GMT full set boite et papiers
⬠2.000,00
Mooie horloges, maar vraag me altijd af of dat titanium niet te grijs is. Dat is dan lastig te combineren met RVS
Valt volgens mij wel mee met die kleur. Maar goed de maat is te fors voor mij dus ik laat ze sowieso liggen. Maar vind ze wel mooi.
Min of meer eens, er is imnsho wel iets mis met hun marketingtactieken.
Dat is wel bij meer merken vind ik maar ben het wel eens. Listprices zijn altijd torenhoog maar nooit zal het ergens voor die prijs aangeboden worden.
En verder wat @Motormuis zegt, met de klokjes en merk op zich niets mis mee verder. Een oud en gevestigd merk met wel veelal klokjes die mij niet trekken. Qua bang for the buck absoluut goede verhouding.
Vakantie duikert voor weinig⦠En heel lang geleden vond ik goud/staal fraai.
Er is inderdaad niets mis mee als ze zouden roepen dat zij entry level horloges maken voor een breed publiek.
Solo Japan heeft nu de Seiko Sumo voor ā¬385.- op ebay. Ik denk als je het via facebook bij m koopt dat je misschien nog goedkoper uit bent.
prijs lijkt me te mooi om waar te zijn maar ik ben dan ook niet echt een kenner
Ziet er uit als een nepper.
Gewoon gezond verstand gebruiken zou in deze ook voldoende moeten zijn.
ook raar dat er maar foto van is, vooral voor een horloge van die prijs. met een foto van de voorkant kan je soieso overduidelijk aan de datum zien of deze echt of nep is. ik zeg niet dat hij nep is, maar er zit een luchtje aan
Dat gaat al lang niet meer op. De enige manier om te zien of een goede kopie nep is is om hem open te schroeven.
Dat is zeker niet waar, heb ze vaak genoeg gezien van de beste, en je blijft het toch altijd zien, al is het verschil nihil. Als je er het oog voor hebt.
Daar verschillen we dan van mening over maar als jij dit met je blote ogen kan zien zou ik je adviseren om bij een juwelier te gaan werken want zelfs daar zien ze dat niet. De vergroting en lettertypen zijn identiek bij goede kopieen.
Het zijn uiteraard niet allemaal goede kopieƫn, maar anders heb je zeker gelijk. Dus ook alleen kopen als je het 100% vertrouwd.
Ik zeg: eGlobal
Want exact het zelfde aanbod.
Iemand ervaring met eglobal of soortgelijke sites?