Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

https://www.tecobuy.nl/nl_NL/catalogsearch/result/?q=seiko&cat=

1 like

ook raar dat er maar foto van is, vooral voor een horloge van die prijs. met een foto van de voorkant kan je soieso overduidelijk aan de datum zien of deze echt of nep is. ik zeg niet dat hij nep is, maar er zit een luchtje aan

Dat gaat al lang niet meer op. De enige manier om te zien of een goede kopie nep is is om hem open te schroeven.

1 like

Dat is zeker niet waar, heb ze vaak genoeg gezien van de beste, en je blijft het toch altijd zien, al is het verschil nihil. Als je er het oog voor hebt.

Daar verschillen we dan van mening over maar als jij dit met je blote ogen kan zien zou ik je adviseren om bij een juwelier te gaan werken want zelfs daar zien ze dat niet. De vergroting en lettertypen zijn identiek bij goede kopieen.

2 likes

Het zijn uiteraard niet allemaal goede kopieën, maar anders heb je zeker gelijk. Dus ook alleen kopen als je het 100% vertrouwd.

Ik zeg: eGlobal

Want exact het zelfde aanbod.

Iemand ervaring met eglobal of soortgelijke sites?

Naar mijn ervaring een prima verkoper. Mijn SKX was wel een beetje stoffig (letterlijk stof op het plasticje van het glas, maar niet in de doos) maar verder niets op aan te merken. Levertijd was in juni 1,5-2 weken.

Zit een beetje te twijfelen over een aankoop. De prijzen zijn goed naar je leest ook over hele slechte klantenservice/garantieafhandeling.

Klopt inderdaad. Als je er bestelt is het aan te raden sowieso via PayPal te betalen. Dat verlaagt het risico enigszins.

Zelf overigens naar tevredenheid een Seiko duiker besteld bij eglobal.

Ok, bedankt voor de antwoorden beiden. Maar eens een ei over leggen.

https://www.zalando-lounge.nl/campaigns/ZZLN5G/articles/ZZLN5G051-D00

Is dit wat?

‘uurwerk: automatisch’

Staat niet specifiek bij om welk uurwerk het gaat. Verder zijn er voor ongeveer €300 veel toffere horloges te verkrijgen. Denk bv aan de Seiko duikers of de Citizen promaster serie.

2 likes

Of een Seiko SARB, iets duurder maar waarschijnlijk een veel beter uurwerk. En sowieso qua waardevastheid veel beter.

2 likes

Oké op google zie ik dat er een sellita uurwerk in zit

1 like

Tja, wat weinig specifiek. Wel saffierglas…

Ik zou voor iets anders kiezen. :sunglasses:

Sellita is prima hoor, gewoon een ETA uurwerk van een andere fabrikant. Dus dat uurwerk is wel goed.

Afgaande op deze review, is de kwaliteit van Rotary wel goed te noemen :slight_smile:

1 like