Naar mijn ervaring een prima verkoper. Mijn SKX was wel een beetje stoffig (letterlijk stof op het plasticje van het glas, maar niet in de doos) maar verder niets op aan te merken. Levertijd was in juni 1,5-2 weken.
Zit een beetje te twijfelen over een aankoop. De prijzen zijn goed naar je leest ook over hele slechte klantenservice/garantieafhandeling.
Klopt inderdaad. Als je er bestelt is het aan te raden sowieso via PayPal te betalen. Dat verlaagt het risico enigszins.
Zelf overigens naar tevredenheid een Seiko duiker besteld bij eglobal.
Ok, bedankt voor de antwoorden beiden. Maar eens een ei over leggen.
āuurwerk: automatischā
Staat niet specifiek bij om welk uurwerk het gaat. Verder zijn er voor ongeveer ā¬300 veel toffere horloges te verkrijgen. Denk bv aan de Seiko duikers of de Citizen promaster serie.
Of een Seiko SARB, iets duurder maar waarschijnlijk een veel beter uurwerk. En sowieso qua waardevastheid veel beter.
OkƩ op google zie ik dat er een sellita uurwerk in zit
Ik zou voor iets anders kiezen. 
Sellita is prima hoor, gewoon een ETA uurwerk van een andere fabrikant. Dus dat uurwerk is wel goed.
Ja maar enkel vermelden Sellita is wel wat karig met informatie omgaan. Enkel schrijven dat er een ETA in een horloge zit zegt dus ook niet veelā¦
Vermelden welke Sellita zou toch net wat meer informatie gevenā¦
Nog niet altijd op het kwaliteits niveau van Eta van wat ik op het forum lees
Sw200 lijkt het volgens bepaalde shops.
Eglobal is prima binnen 10 dagen netjes in doosje SKX geleverd.
Ik heb werkelijk geen idee, ik lees namelijk ook het tegenovergestelde dus wat waar is weet ik niet. Ik weet wel dat die ook in mijn C Ward zit en dat lijkt mij met 5 jaar garantie op het uurwerk dan niet een uurwerk wat slecht zou zijn.
Hoe dan ook ben ik tevreden tot nog toe over het uurwerk en ik heb nog geen ETA langer dan een aantal maanden gehad dus nog niks van problemen o.i.d. gehad 
Als het met datum is dan moet het de SW200-1 zijn meen ik en zonder datum gewoon SW200.
Meerdere malen een SW200-1 gehad en ik kan er gren slecht woord over kwijt. Prima uurwerkjes en liepen heel zuiver. Just my 2 cents 
Ik heb hem besteld en als ik het niks vind stuur ik hem wel terug