Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Ja maar enkel vermelden Sellita is wel wat karig met informatie omgaan. Enkel schrijven dat er een ETA in een horloge zit zegt dus ook niet veel…

Vermelden welke Sellita zou toch net wat meer informatie geven…

Nog niet altijd op het kwaliteits niveau van Eta van wat ik op het forum lees

Sw200 lijkt het volgens bepaalde shops.

Eglobal is prima binnen 10 dagen netjes in doosje SKX geleverd.

Ik heb werkelijk geen idee, ik lees namelijk ook het tegenovergestelde dus wat waar is weet ik niet. Ik weet wel dat die ook in mijn C Ward zit en dat lijkt mij met 5 jaar garantie op het uurwerk dan niet een uurwerk wat slecht zou zijn.

Hoe dan ook ben ik tevreden tot nog toe over het uurwerk en ik heb nog geen ETA langer dan een aantal maanden gehad dus nog niks van problemen o.i.d. gehad :joy:

Als het met datum is dan moet het de SW200-1 zijn meen ik en zonder datum gewoon SW200.

Meerdere malen een SW200-1 gehad en ik kan er gren slecht woord over kwijt. Prima uurwerkjes en liepen heel zuiver. Just my 2 cents :wink:

Ik heb hem besteld en als ik het niks vind stuur ik hem wel terug

1 like

Vaak zitten er myita uurwerkjes in dit merk, maar 300eu is nog best veel geld idd.

1 like

Krijg er altijd een nare smaak van als er alleen ‘automaat’ of ‘quartz’ bij staat. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Meestal krijg je dan een Chinees binnenwerk waar het type altijd een raadsel blijft inderdaad. Ik garandeer ook niks maar de kans is wel groot.

1 like

Voor de Junghans liefhebbers; volgens mij zijn deze aanbiedingen best oke: Junghans aanbieding bij Brandfield

2 likes

Best wat pareltjes hiertussen. Geen idee wat het op moet brengen hoor… 2-3k? Meer?

2 likes

Werkelijk waar geen idee. 2-3k lijkt me gevoelsmatig wat aan de hoge kant. Ikzelf zou het er in ieder geval niet aan uitgeven. :slightly_smiling_face:

1 like

Ligt aan jouw definitie van ‘pareltje’ :wink:
Verkoper zal toch iemand zijn die verstand heeft van vintage, want er zit in mijn ogen niets tussen wat een aanzienlijk waarde vertegenwoordigd. Die JM zou ik nog wel wat beter willen bekijken, maar volgens mij is het ook één van die vreemde (Chinese?) nos exemplaren waar sommige aanbieders flink mee gecasht hebben. Heeft toch nog steeds waarde mocht je doorverkopen, evenals de (13 in een dozijn) Yema’s, die meeliften op de populariteit van de zeldzame modellen.

1 like

Klopt volledig. Ik moet de JM zelfs niet verder bekijken, is wel degelijk een chinese knockoff. Volledige set zou ik nog geen 300 euro voor geven.

Die 300 als set is net zo onrealistisch als de 3k die hij er voor wil hebben. :wink: Die sicuratjes zijn ondanks de penanker uurwerkjes toch nog wel een paar honderd per stuk waard?

Die kun je nieuw kopen voor rond de €150 Euro. De Jaques Monnat is gewoon een leuke Chinese Yema hommage met een Seagull uurwerk. Voor de vintage verzamelaar niet zo’n interessant lot als je het mij vraagt.

? Als je gelooft dat er een Breitling penanker in zit misschien :wink:

Ik had overigens niet doorgeklikt tot de laatste foto. Zou er eerst betere foto’s van willen zien, maar waarschijnlijk is die Luxor sc de enige interessante keus.

Zitten er toch wel een paar van bij. Zoals ik zei, dus wel meer dan 300 waard dit lot.

Valt inderdaad tegen. Volgens mij weet de verkoper precies wat hij verkoopt. Heeft wat leuke dingetjes tussen de rest van de “rommel” gedaan om zo het lot verkoopbaar te maken.

Op ebay brengen dergelijke horloges vaak nog een goed prijsje op hoor.

Lijkt me erg klein qua formaat. Kijk maar naar de overzichtsfoto.

1 like