Zitten er toch wel een paar van bij. Zoals ik zei, dus wel meer dan 300 waard dit lot.
Valt inderdaad tegen. Volgens mij weet de verkoper precies wat hij verkoopt. Heeft wat leuke dingetjes tussen de rest van de “rommel” gedaan om zo het lot verkoopbaar te maken.
Op ebay brengen dergelijke horloges vaak nog een goed prijsje op hoor.
Lijkt me erg klein qua formaat. Kijk maar naar de overzichtsfoto.
We hadden het over wat interessant is voor een vintage verzamelaar toch? En dat zijn deze voor 99 van de 100 (‘serieuze’’) verzamelaars niet, volgens mij.
Als het een echte sc is, moet deze ongeveer 36mm zijn. Voor dit type is tegenwoordig vrijwel zo veel belangstelling als voor de grotere 42mm exemplaren.
Het lijkt me erg lastig om deze 18 allemaal tegelijk te verkopen. Ook iemand die toevallig opzoek is naar zoveel horloges, zal toch een aantal horloges niet willen. Daar zal het ontdekken van eventuele mankementen ook niet bij helpen. Het zal waarschijnlijk makkelijker zijn en meer geld opleveren om ze toch los te verkopen.
De fout gemaakt om bij solojapan te kijken. Hebben de jade monster wel erg scherp geprijst staan. Kijken wat sterker is… mijn principes of het verlangen.
Er komt volgende week weer een Late Night Shopping aan bij de Outlet in Roermond. Heeft iemand toevallig al een aanbiedingenkrantje gezien van de welbekende horlogewinkels daar?
Dit stukje gereedschap is een absolute must voor de echte horlogeliefhebber. Online voor net geen €5, maar in de winkel gekocht voor €3,49 en het was niet eens een “action”.
Ideaal om altijd de lug width, dikte, lug-to-lug-afstand en diameter te checken!
Batterijtje inbegrepen en erg nauwkeurig.
Ik kocht vorig jaar een op de Baai voor iets van €9, dus dit is een koopje.