Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Good for me dat ik niet ‘into’ duikers ben. Want ik snap er duidelijk de ballen van :zipper_mouth_face::joy:

1 like

Dat heb ik bij het merk ‘Jenny’. Geen ideeeee waarom het zo interessant is voor velen. Ik betaal er nog geen euro voor.

1 like

We hadden het over wat interessant is voor een vintage verzamelaar toch? En dat zijn deze voor 99 van de 100 (‘serieuze’’) verzamelaars niet, volgens mij.

Als het een echte sc is, moet deze ongeveer 36mm zijn. Voor dit type is tegenwoordig vrijwel zo veel belangstelling als voor de grotere 42mm exemplaren.

Ik reageerde vooral op Andy wat betrefd de waarde. :wink:

Dat weet jij vast beter dan ik. Die Sicura’s zijn natuurlijk volgens mij wel fors waardoor deze met zn 36mm misschien wat klein leek.

1 like

Het lijkt me erg lastig om deze 18 allemaal tegelijk te verkopen. Ook iemand die toevallig opzoek is naar zoveel horloges, zal toch een aantal horloges niet willen. Daar zal het ontdekken van eventuele mankementen ook niet bij helpen. Het zal waarschijnlijk makkelijker zijn en meer geld opleveren om ze toch los te verkopen.

Zo ben je wel in 1x van al je rommel af. Sommige horloges zullen ook lastiger los te verkopen zijn en dat duurt langer.

Als ik de set moet waarderen zou dat misschien 1k zijn aan totale marktwaarde, maar mij persoonlijk is deze set zelfs geen 300 waard. Dat bedoelde ik.

1 like

Snel zijn, maar €2175,- bij Solojapan :sweat_smile:

5 likes

Weet niet of het een goede deal is want ik heb niets met Bulova, maar weet dat er hier veel liefhebbers zijn


@HanDavinci kom er maar in.

1 like

Nee. Het lijkt me wel een eerlijke advertentie hoor, maar zo’n Calendar is max 300 waard.

En hij zegt erbij dat alles orgineel is, maar het glas is aftermarket.

Kijk maar hoever de loep naar rechts staat. Dat is een aftermarket DJ glaasje.

4 likes

Echt geweldig die golden Tuna’s. Iedere euro waard :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

De fout gemaakt om bij solojapan te kijken. Hebben de jade monster wel erg scherp geprijst staan. Kijken wat sterker is… mijn principes of het verlangen.

6 likes

Eglobal heeft geen SKX007’s meer, allemaal out of stock. Dus de vraagprijzen kunnen weer omhoog :blush:

2 likes

Ja precies dat! Ik heb afgelopen week ook de FB-pagina van solojapan ontdekt door een opmerking hier. Had ik nooooit moeten oien… :grimacing::grimacing::grimacing::grimacing::sweat_smile:

1 like

Er komt volgende week weer een Late Night Shopping aan bij de Outlet in Roermond. Heeft iemand toevallig al een aanbiedingenkrantje gezien van de welbekende horlogewinkels daar?

2 likes

Seiko Flightmaster SNA411P1 nu € 169,95

9 likes

Bedankt voor de tip! Flightmaster incomming :small_airplane:

4 likes

Citaat Ja precies dat! Ik heb afgelopen week ook de FB-pagina van solojapan ontdekt door een opmerking hier. Had ik nooooit moeten oien…

Citaat

@wilfox En mij daar gelijk in proberen mee te trekken😂

1 like

Dit stukje gereedschap is een absolute must voor de echte horlogeliefhebber. Online voor net geen €5, maar in de winkel gekocht voor €3,49 en het was niet eens een “action”.

Ideaal om altijd de lug width, dikte, lug-to-lug-afstand en diameter te checken!

Batterijtje inbegrepen en erg nauwkeurig.

Ik kocht vorig jaar een op de Baai voor iets van €9, dus dit is een koopje.

Allemaal hup: naar de Action!

Gr. Hans

8 likes

Ik vind het niks maar ik weet dat Seikofielen er een harde van krijgen en 17o euro is geen geld.

3 likes