Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Gedeelde smart… :wink:

1 like

Bedankt voor het delen van de aanbieding van de Seiko, appreciated :clap:t2:

Heb het een week geleden voor 220 euro besteld. Pfff, dacht dat ik het niet goedkoper zou vinden. Had ik maar gewacht. Jammer

1 like

Straps tot 70% off…

https://www.cheapestnatostraps.com/collections/on-sale?page=1

3 likes

Haha zit ik even te kijken, gooien ze een blauwe tropic sports op een DJ :clown_face:

2 likes

Liep vanmiddag langs schaap en citroen in amsterdam .
Daar hadden ze de zeniths zwaar in de aanbieding .sommige waren wel met 30 procent korting .
Leek net of ze ruimte maakte of dat ze met het merk stopte.

4 likes


Mooie Alpina horloge met 65% korting…

@Rolopalooza

1 like

Online geldt vaak een herroepingstermijn van (teminste) 14 dagen.
Wellicht is dat een idee?

1 like

Volgens mij kun je ze nog gewoon bestellen…

Zit net even te kijken omdat ik er misschien toch nog eentje wil aanschaffen nu het nog kan. eGlobal is iets goedkoper dan creation watches maar die laatste heeft J-versies en wel een (originele) box (zo lijkt het).

Edit: ik zie dat monsterwatches ze iig niet meer heeft…

Yup ik zie het, ze zijn er weer, mooi, kunnen de prijzen van de gebruikten weer naar benee :smirk:

1 like

Prijs is wel met twee tientjes omhoog gegaan? :face_with_raised_eyebrow:

Maakt het bestellen ervan bij eglobal toch iets minder interessant.

1 like

Dit was 2 weken terug… :+1:

1 like

Sow…! Eeeeh…korting? Sowieso of vaste klant? :thinking::wink:

Bij Creation W is deze nu zelfs €159… Eglobal lijkt nog steeds interessant maar ik weet niet hoe het zit met invoer etc en bijvoorbeeld doosje etc. En ik wil eigenlijk een J-versie…die heeft cw wel (J op rubber of een K op jubilee schelen ongeveer een tientje).

Wat ik hier op het forum consequent lees is dat er bij creationwatches altijd invoer en btw bovenop komt, dus zo’n 25% er bovenop. Dan is eglobal inderdaad nog steeds interessant.

Ik zie overigens dat ze momenteel weer iets gezakt zijn in prijs. En er is inderdaad bijna altijd wel een voucher o.i.d. bij eglobal om nog een paar procent van de prijs af te krijgen.

Oh ja, betalen met paypal is (ten zeerste) aan te raden :grimacing:

1 like

Even over creationwatches, van wus:
10% off full-priced items at Creation Watches with code PAYPALUS10.

2 likes

Dat was ook de opbrengst van mijn avondje struinen hier op het forum… Al is ook niet 100% zeker dat de import bij eG ee ook niet (ooit) bijkomt…

Waar haal ik die? :hugs:

Al nodig gehad? :see_no_evil:

Overigens lees ik dus niets bij eglobal over doosje etc (‘full set’) en ze hebben dus geen J-versie… Maar goed, dat zijn misschien wel meer emotionele zaken… :grimacing:

Tnx voor het delen!

Weet niet of die ook opgaat voor de skx, die is al afgeprijsd, maar ze er natuurlijk veel meer!

1 like

Werkt ook voor die :grinning:

1 like

Genoteerd!!!

1 like