Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Vaste klant maar geen korting daarom. Één of andere vage weekend actie dus daarom maar weer op buy gedrukt. Kan ik er ongetwijfeld in de toekomst weer een ander gelukkig mee maken :see_no_evil:

4 likes

thx :metal::grin::metal:

Hahaha, dit klinkt zo droevig dat het bijna aandoenlijk is, zeker als ik dat avatar-poppetje van jou erbij zie… :joy::wink:

Dat wordt een koopje :wink:

1 like

Overigens gingen er oo catawiki vanavond twee nieuwe full sets (k-versies, op jubilee) weg voor €220, excl 9% veilingkosten, €25 verzendkosten en dan nog eens btw/invoer a pak em beet 25%… niet iedereen is even kritisch…

5 likes

Zoals altijd… :ok_hand:
https://www.horlogeforum.nl/t/verkocht-skx009-met-miltat/149335?u=erikje

2 likes

Schatting expert: 300-400 euro??? :thinking:

2 likes

Mag zich dood schamen.

3 likes

Toch maar besteld, ik had deze al een tijdje op het oog en voor deze prijs kun je je er niet echt een buil aan vallen lijkt me :slight_smile:

1 like

Wie, de expert?

Haha! Je omschrijft het mooi in het verkooptopic :wink::ok_hand:t2:. Ik had overigens niet in de gaten dat het al een tijdje terug was, dacht dat je hem nu nog had liggen.

Eén vraag heb je iig beantwoord, eglobal werkt niet met garantiekaarten. Da’s wel een verschil met creations…

Goed idee!

Bij Hudson Bay in Zwolle.

5 likes

Ai, dat zijn fijne aanbiedingen. Iemand toevallig in de buurt van Zwolle? :wink:

1 like

Die Samurai & presage gelijk meenemen!
Op marktplaats zetten, hoppaaa

3 likes

Ik zie ze vd week wel verschijnen op MP :yum:

Is niks voor mij maar wellicht wel voor iemand anders hier…

1 like

Ik had er in februari een hoop moeten inslaan voor rond de €300,- als dit nu al een leuke aanbieding is voor een Alpinist :stuck_out_tongue:

4 likes

@Sjoepert ?

1 like

Klopt, is mijn advertentie :slight_smile:

1 like