Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Ik had er in februari een hoop moeten inslaan voor rond de €300,- als dit nu al een leuke aanbieding is voor een Alpinist :stuck_out_tongue:

4 likes

@Sjoepert ?

1 like

Klopt, is mijn advertentie :slight_smile:

1 like

Denk je dat ze snel verkocht kunnen worden? Ik heb de mogelijkheid om die Presage te kopen met korting.
Zullen er mensen serieus geinteresseerd kunnen zijn in dit model?

Ik heb hem al :smile: De foto geeft een wat ander beeld maar de wijzerplaat is prachtig. Zelf gekocht voor 380 via Chrono24 overigens…

2 likes

Die presage met 50% korting?

Ik denk dat zó een nieuw voor 350 makkelijk te slijten is. (vraagprijs wat hoger)

Maar ja, de vraag is of je daar zin in hebt, voor die paar 10- tjes.

1 like

Hele mooie prijs voor de Presage met PR indicator! Zwolle is net wat te ver helaas :disappointed_relieved:

Een blauwe voor 270 euro zou leuk zijn.

1 like

Hudson’s Bay in Den Bosch.

2 likes

Ik zal het dan wel overwegen, die kan ik met 50% korting krijgen.

Is het een bruine of een zwarte?

Die is bruinig, zo te zien.
Ik had ze allemaal meegepakt persoonlijk.
Op facebook/marktplaats verkopen die dingen als warme broodjes.

Aankomende week maar eens in Amersfoort kijken. Alleen hebben ze daar tov andere Hudsons een bijzonder matig assortiment.

Bruin.:+1:

1 like

Het gemekker op MP is me die paar tientjes niet waard.

4 likes

Mwaah, ik moet eerlijk zeggen dat, als je op marktplaats makkelijk 100 euro kan pakken, je ook gewoon niet op de lowballers kan reageren.

Dat is verder geen hogere wiskunde.
Er komt vanmiddag iemand via Marktplaats voor de Astron, je heb er maar een nodig, die niet zeurt over de prijs of een lowball doet. Komt gewoon kijken & als het bevalt neemt 'ie hem mee. Zo heb ik voor 2 weken terug een Oris '65 via marktplaats voor de vraagprijs verkocht, zonder gezeur. Liefhebber die hem kwam halen, super leuk.

Op marktplaats gewoon gezeur negeren & wachten op iemand die gewoon een mooie prijs biedt.

4 likes

Is die Presage model een gewilde model trouwens?

:wink: gewoon doen @Nuri.

2 likes

Jup.
Dat model presage is een gewild model.

1 like

Ik ben overtuigd

Ik zou de Samuarai wel willen hebben voor €210. :frowning:

Woon helaas in Rotterdam.

2 likes