Mwaah, ik moet eerlijk zeggen dat, als je op marktplaats makkelijk 100 euro kan pakken, je ook gewoon niet op de lowballers kan reageren.
Dat is verder geen hogere wiskunde.
Er komt vanmiddag iemand via Marktplaats voor de Astron, je heb er maar een nodig, die niet zeurt over de prijs of een lowball doet. Komt gewoon kijken & als het bevalt neemt 'ie hem mee. Zo heb ik voor 2 weken terug een Oris '65 via marktplaats voor de vraagprijs verkocht, zonder gezeur. Liefhebber die hem kwam halen, super leuk.
Op marktplaats gewoon gezeur negeren & wachten op iemand die gewoon een mooie prijs biedt.
Mocht iemand nog zo’n mooie Presage met witte wijzerplaat en power reserve indicator spotten, dan hou ik me graag aanbevolen! Zelfgebakken taart voor de moeite inbegrepen, haha.
Hoe doet de Hudson Bay het eigenlijk bij jullie? Ik heb hier in Enschede niet echt het gevoel dat deze winkel met merken als Mochino (tassen van > 500 euro) en Armani de gemiddelde klant hier aanspreekt. Ik ben zelf blij met deze winkel maar vraag mij oprecht af hoe lang ze het vol gaan houden.
Een dure V&D maar toch een pauper-Bijenkorf. In mijn ogen is er geen plek in het straatbeeld voor deze keten. In Nijmegen heb ik nimmer meer klanten dan personeel binnen gezien.