Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Voor €270 doe ik ook graag mee :grinning:

1 like

Ik ga zo ook even bij de plaatselijke Hudson Bay kijken… Thanks voor de tip!

Mocht iemand nog zo’n mooie Presage met witte wijzerplaat en power reserve indicator spotten, dan hou ik me graag aanbevolen! Zelfgebakken taart voor de moeite inbegrepen, haha.

1 like

Nou Rotterdam kunnen jullie overslaan haha. Ben daar nu en dit is alles wat in de aanbieding is:

1 like

Hier in Enschede is geen enkele van de Seiko’s afgeprijsd

1 like

Heeft iemand deze aanbieding wellicht ook al in Maastricht gespot?

Hoe doet de Hudson Bay het eigenlijk bij jullie? Ik heb hier in Enschede niet echt het gevoel dat deze winkel met merken als Mochino (tassen van > 500 euro) en Armani de gemiddelde klant hier aanspreekt. Ik ben zelf blij met deze winkel maar vraag mij oprecht af hoe lang ze het vol gaan houden.

Een dure V&D maar toch een pauper-Bijenkorf. In mijn ogen is er geen plek in het straatbeeld voor deze keten. In Nijmegen heb ik nimmer meer klanten dan personeel binnen gezien.

2 likes

niet heel lang ben ik bang

1 like

Vandaar waarschijnlijk de grote korting, wellicht dat ze ook uit het assortiment gaan.

Het het Idee dat het enkel druk is wanneer het sale is in de Hudson Bay…

Deze indruk krijg ik dus ook. Ze hebben ook wel leuke merken (Strellson, Hugo Boss en Scotch & Soda) maar eigenlijk van alles net niet. Hoewel ik en vooral mijn vriendin erg blij zijn met de Profumo strijkvrije shirts😂.

1 like

En horloges :grin:

1 like

Er waren maar een paar modellen afgeprijsd.

De overige Seiko’s en Tissot’s hadden geen korting

Leuke klokje. Ik meen mij te herinneren dat deze klokjes destijds ook verkochten bij de Setpoint.

1 like

Ja dat klopt.
Ik heb er ook een.
Wel een geinig ding.:+1:

1 like

De bijenkorf was goedkoper hoor. De hudsons bay is echt belachelijk duur. Zeker in een tokkiestad als Den Bosch loopt dat voor geen meter. Zelfs met sale is het amper druk.

1 like

Klopt,heb 'm daar ook vandaan,althans mijn vrouw kocht 'm daar.
Is een bekend merk :joy: de schat
Heb 'm nu zo’n jaar of 6,slaat mooi op de index en hij is best mooi dus mag blijven

1 like

Hudson gaat heel slecht, ook in de states. In A’dam loopt het ook niet erg lekker en in Almere ook niet. Beide vestigingen kwamen op mij nogal triest over en wat je zegt, lijkt er meer personeel dan klanten te zijn. Ik zie verder ook weinig toegevoegde waarde in deze winkels.
Zou dan liever V&D weer terug zien.

Woensdag wel, helaas geen foto gemaakt :+1:

1 like