Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Op massdrop: https://www.massdrop.com/buy/seiko-snzh-watch

Het probleem met massdrop is de import en belastingen etc. Dat maakt het toch veel minder aanbieding dan op de site dat is.

1 like

Jup daardoor worden kortingen pas leuk als ze >60% zijn, wat niet vaak het geval is.

1 like

Als je de zwarte versie wilt is dit een betere aanbieding.

Watch2day heeft inmiddels door dat het een gewild model is.:sweat_smile:

1 like

Waar zie jij ze voor minder? Btw op rubber is hij er ook en een stuk goedkoper (toegegeven de oude orijs was leuker naar nogsteeds veel horloge voor het geld).

Nice maar ik wil juist graag de blauwe versie!! :confused:
Ik wacht ongeduldig op de juiste aanbieding


Helaas, ik heb de blauwe al (in fifthy fanthom versie) en kon het niet laten deze ook te bestellen. Voor 115 euro incl verzenden is echt een koopje vind ik.

Goede aankoop!! De prijs is inderdaad heel scherp en aantrekkelijk! :sunglasses:

Maar heb al een zwarte speedy dus wil een beetje een gemixte horlogeverzameling houden v.w.b. kleuren! :yum:
(los van het feit dat ik nu al teveel horloges heb maar dat terzijde :no_mouth:)

2 likes

Wie heeft er niet te veel horloges :wink:
Maar soms zijn impuls aankopen de beste.

1 like

Voor de mensen die iets bij de outlet van Plakmerk2day kopen: met code OUTLETAUGUSTUS hoef je geen verzendkosten te betalen.

1 like

Dankjewel! :slight_smile:
Overigens is Seiko geen plakmerk natuurlijk :kissing_heart:

Seiko niet, maar 99% van de horloges die daar dagelijks voorbij komt wel. :wink:

Hehe klopt! :wink:

Ah ja dat is zeker waar helaas. Vragen of de het als cadeau versturen?? :wink:

1 like

Dit trucje werkt al lang niet meer. Tevens zijn er ook weinig verkopers die hieraan meewerken.

1 like

BIFORA Bimag WO2 Duitse militaire kwestie Dienstuhr Heer algemene Service Watch Circa 1938/9

ze zijn op volgens mij, zie hem er niet meer tussen staan
 :frowning:

1 like

Ik zag het ja. Maar telefoon en vakantie hebben geresulteerd in twee bestellingen voor mij. Kan er uiteraard 1 terug sturen. Maar als iemand hier er 1 wil voor de outlet prijs dan kan dat ook.

Bij Eglobalcentral een SKX009 op jubilee voor 165 euro. En geen invoer. Verzenden is letterlijk een paar euro

3 likes