Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Precies! Ook altijd goede ervaringen ermee. Hebben nu ook een Sumo voor 380

SKX007K1, SKX007K2 (+ $10), SKX009K1, SKX011J1 (+ $30), en SKX013K1 voor circa 140 euro!

Seiko SRPA25K1 Blue dail & 42mm ( 4R35B ) @ € 149,-- bij W2D best een mooi horloge toch ?

3 likes

Mee eens. Ik heb de witte een paar weken geleden gekocht. Toen was ie een tientje duurder …
Ook behoorlijk precies, trouwens. Momenteel ca. +10 s / dag.

Ja welke is nu mooier ? Zilver of blauw…??

Zijn beiden erg mooi. De kleurkeuze is niet makkelijk. Anders bestel je ze allebei :wink:

1 like

Zelf geen ervaring mee maar hier staan er een paar:
https://tweakers.net/shopreview/9603/eglobal-central-be/shopreviews/

Sluit ik me bij aan. Ik heb de witte genomen omdat ik een opvallend onopvallend :wink: zakelijk horloge wilde. Maar voor iedereen is dat natuurlijk anders.

Succes met het maken van een keuze,
Groet
Harold.

1 like

Zou er ook niet zo snel elektronica bestellen maar een Seiko die superdegelijk is, durf ik wel aan.

Net besteld de white dail Seiko SRPA23K1 en laat die goedkope G-SHOCK AW590-1A meekomen tbv 5 Dec. voor mijn stiefzoon van 13 jaar. Kost tesamen € 209,90 ! ( Incl. gratis bezorging mbv OUTLETAUGUSTUS )

De blauwe Kinetic heb ik vorige keer namelijk al besteld. Dus weer een blauwe dail…?

1 like

Bij Eglobal.nl zijn de prijzen van de Seiko’s wel heel erg laag , de Seiko SUMO SBDC031 voor 365 euro! tja daar kan volgens mij echt niemand ze voor leveren. Bij onze bekende Seiko vrienden zit je al op ruim 100 euro meer en dat zijn al strakke prijzen. SKX 007 op rubber 148 euro tja leuk voor de Mod…zou ik zeggen. Ik ga toch eens serieus kijken voor een Sumootjuh…:+1: en dan te bedenken dat ze normaal 650 euries kosten bij de lokale dealer. Pfff serieus veel geld kan je dus in de poket houden, of 2 extra SKXen aanschaffen…zie je het al voor je…de buurman komt trots zijn net nieuw aangekochte Sumo laten zien bij je , he buur waar heb je um gekocht nou hier bij de dealert om de hoek oh quanta Costa? 650 oh ik heb um ook ! oh wat heb jij ervoor betaald? ehh 365…ik denk toch dat ie serieus gaat staan te janken…:tired_face: haha! volgens mij word ie gek bijna 300 euries meer betalen, zeg buurman ik ga even voor dat extra geld dat ik heb uitgespaard een weekendje all inclus bij vd Valk zitten…hij schiet je af! haha!:joy:

1 like

Ja. Jammer eigenlijk, dat de markt zo verpest wordt.

1 like

Nou inderdaad zeg die buurman haha!

5 likes

Wel raar die blauwe Kinetic ( SKA695 ) kocht ik vorige keer in de Outlet voor € 99,95 ?

Dat is maar hoe je het bekijkt. Wij Europeanen betalen al Jaren de hoofdprijs.

3 likes

En hun betalen de hoofdprijs voor kaas & melkpoeder. That’s life. Export->import verhaal.

1 like

BTW is daar ook een stuk lager :wink:

1 like

In dat geval; piepende bandjes naar de dealert. Voor je het weet zit je een weekend lang in het afvoerputje van Nederland.

5 likes

Door wie?
Voor wie?

De export/import heffingen zijn op horloges echter heel laag (centenwerk). Het is als Europeaan jammer dat als je iets in de VS koopt, 2x btw mag aftikken terwijl in de omgekeerde situatie dit niet hoeft omdat de Europese verkoper vaak zonder btw kan uitvoeren naar een particulier in de VS.