Same, heb een struisvogel leren bandje besteld…
De eerste aanbiedingen voor het “late night shopping” event in het outlet in Roermond zijn bekend. Verschillende leuke horloges in de aanbieding:
Prima ‘poor man’s’ Daytona 
Ik moet zeggen dat ik de aanbiedingen niet heel bijzonder vind. Misschien is de Tissot COSC voor 299,- nog wel aardig.
Worden deze aanbiedingen nog aangevuld of is dit het?
Strakke prijs bij creationwatches voor de Mako XL blauw. paypal code gebruiken voor 10% korting. € 105,- voor de zwarte.
Ik heb vandaag even gekeken in Maastricht bij Hudson Bay, maar de onderstaande Presage was niet (meer) verkrijgbaar. Weet iemend wellicht bij welke Hudson Bay deze wel nog verkrijgbaar is (in de sale natuurlijk😜)?
Ik woon op 5km afstand van Roermond. Als ik iets voor iemand kan halen om vervolgens op te sturen, dan stuur me maar een PB en regelen we wel iets.
In Amsterdam hadden ze er nog één. Dus hebbes de SEIKO PRESAGE Cocktail - Espresso Martini Power Reserve SSA345J1
Nice, gefeliciteerd.
Perfecte koop voor dat geld.
Top reactie!
Nice. Veel plezier er mee. 
Net gebeld met het algemene nummer om meer info te krijgen over de klokjes in Zwolle (ik woon namelijk in omgeving schiphol). Maar helaas regelen ze voor alle vestigingen alles centraal, behalve als het om sales gaat. Dan moet je perse naar de vestiging… Even later ook per app hetzelfde antwoord!
Breda had er nog eentje liggen, met de nadruk op had. Hij is nu in mijn bezit namelijk:) overigens. Er zat geen sticker op. Ff laten checken en uiteraard kreeg ik de korting
De pressage bedoel ik dan hè:)
Als iemand deze nog weet te liggen voor deze prijs, dan mag hij deze voor mij direct kopen (of locatie doorgeven).

Heb ik net vanmiddag gekocht in een vlaag van hebzucht 
Kom ik er mee thuis zegt de miss: is dat niet te netjes voor jou?
Secondewijzer loopt met hele kleine stapjes… bijzonder uurwerkje?
Batterij op

Volgens het 4e wijzertje zit er nog voldoende vermogen in