Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Net gebeld met het algemene nummer om meer info te krijgen over de klokjes in Zwolle (ik woon namelijk in omgeving schiphol). Maar helaas regelen ze voor alle vestigingen alles centraal, behalve als het om sales gaat. Dan moet je perse naar de vestiging… Even later ook per app hetzelfde antwoord!

Breda had er nog eentje liggen, met de nadruk op had. Hij is nu in mijn bezit namelijk:) overigens. Er zat geen sticker op. Ff laten checken en uiteraard kreeg ik de korting

3 likes

De pressage bedoel ik dan hè:)

Als iemand deze nog weet te liggen voor deze prijs, dan mag hij deze voor mij direct kopen (of locatie doorgeven).
seiko presage

5 likes

Heb ik net vanmiddag gekocht in een vlaag van hebzucht :sunglasses:
Kom ik er mee thuis zegt de miss: is dat niet te netjes voor jou?
Secondewijzer loopt met hele kleine stapjes… bijzonder uurwerkje?

1 like

Batterij op :wink: :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Volgens het 4e wijzertje zit er nog voldoende vermogen in :innocent:

Zwolle hoeven jullie niet te proberen, daar was de Presage al weg toen ik er vanmiddag was.

Mijn vanmiddag gekochte exemplaar mag al weer weg :astonished:
Jurgen heeft wel de eerste keus

De samurai ook al zo te zien.

1 like

Klopt. Dit was alles wat er nog stond met korting

Niemand dit model toevallig op kunnen pikken? Deze zou ik echt prachtig vinden en graag over willen nemen! :heart_eyes:

1 like

Net in Haarlem geweest. Er was van alles in sale, maar de klokjes zo goed als niet.

Vanmiddag nog wel in Amersfoort gezien, aldaar de laatste presage gekocht, en inmiddels verkocht aan Jurgen :sunglasses:

3 likes

Hoi Sander,

Ik heb deze SSA303J1 begin dit jaar opgepikt in de sale bij Hundsons Bay, alleen jammer genoeg niet voor 50% korting, mocht je interesse hebben hoor ik het graag dan komen we er wel uit.

Heh balen. Ik had er morgen willen gaan kijken.

Miss toch gelijk gekregen … :rofl:

1 like

Lagen er nog andere interessante horloge aanbiedingen in Amersfoort? Dames (Seiko) horloges?

Ben op zoek voor de vrouw des huizes :wink:

Mijn vrouw kwam met dezelfde vraag :sunglasses:
niet op gelet dus

1 like

Ook ik houd me aanbevolen voor een mooie seiko met small second en PR :grin: