Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

De eerste Hudson Bay’s aankopen verschijnen op MP? :wink:

gloednieuwe Seiko ssa345j1
N.o.t.k.

2 likes

Sneller kun je ze niet verdienen :wink:

1 like

Prachtige plaat maar wow…dit is zeker 15mm.

3 likes

Dikke knoepert :scream:
een Panerai is er niets bij :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Een aantal Presage modellen is totaal uit verhouding. Jammer.

2 likes

Doet me inderdaad denken aan die vintage budget chrono’s die hoger zijn dan lang :smiley:

Altijd leuk om even te fucken:

10 likes

14,5 meen ik. Deze foto geeft wel een beetje een vertekend beeld. Wat mij betreft niet uit verhouding irl.

1 like

Pfff, is dat die presage??
Lijkt wel een pillendoos met een kroon dit.

4 likes

Pestkop :-)!

1 like

Yup :smiley:
Vooral de versies met power reserve indicator hebben hier last van. Ik heb vorig jaar de ‘kale’ cocktail in mijn handen gehad en die was beter te behappen. Wel een slagje te groot qua diameter voor mij.

1 like

Geen aankoopbon?:wink:

1 like

Haha, ach, ergens staat t m vrij toch, hadden we maar eerder moeten zijn

3 likes

Wat is die maat dan van zo een presage?
Dit is gewoon te dik. ik heb de CW Trident pro in 38mm en die is met 12.6 ook geen dunntje en dat breekt nog een beetje door de bezel. Maar wel de max hoor qua dikte voor mij.

Vorige week voor het eerst een sarb gezien en gepast van @Fate_Amenable_To_Change en die qua formaat nog redelijk te doen, ook best een dikkertje nog. Maar viel mij toch wat tegen, als ik hier soms plaatjes voorbij zie komen dan vind ik ze best mooi. EN voor de prijs een prima klokje verder.

Persoonlijk ligt mijn grens nu op 39, dat vind ik voor mijn bijna 17cm pols genoeg en nog mooi.

Niet ergens, het staat een ieder gewoon vrij om te vragen wat die wil maar of je het ook krijgt?

Maat is 40.5! En zeker dik. Voor sommigen dus TE dik. Dat begrijp ik wel. Foto vertekent alleen een beetje.

1 like

Ja mee eens…

2 likes

Beetje lachen moet kunnen. :crazy_face:

Was zelf naar de hudson bay in Rotterdam gereden voor dit horloge. Helaas hadden ze dit horloge niet in de sale. Meer dan €270 voor dit model vind ik persoonlijk too much.

2 likes

Ik vind 400 too much, alles eronder vind ik redelijk. Heb m wel eens om de pols gehad tis een aardig horloge

O[quote=“Da_Watcher, post:2668, topic:96500”]
@Fate_Amenable_To_Change en die is qua formaat nog redelijk te doen, ook best een dikkertje nog
[/quote]

:scream:

1 like