Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

That is what they call a shitter my friend…

5 likes

Ik heb deze ook meegepakt nav de tip van @Motormuis, top! :slight_smile:

2 likes

Ik verwacht ook zeer zeker niet dat het een pareltje is.

Maar heey voor een zeg goed 100 euro wat verwacht je dan?
Er zit gewoon garantie op. Dus als je zegt goh ik wil wel weer eens een keer wat anders aan me pols hebben hangen. ( en er hoeft niet Rolex, Omega of IWC op te staan. ) dan kan dit een prima aanbieding zijn.

Ik vraag me dan ook wel eens af of het hier op het forum draait om het kijk eens hoe duur het horloge wel niet is of om kijk eens naar dit horloge.

Ik heb er dan ook totaal geen moeite om ook gewoon een horloge van al is het maar een paar euro te kunnen waarderen.

1 like

Het gaat er in principe niet om hoe duur en horloge is, maar aan kwaliteit zit uiteraard ook een prijs gebonden. Ik kan een ‘goedkoop’ horloge bijvoorbeeld een Seiko 5, een SKX of digitale casio van een paar tientjes or what so ever ook prima waarderen. Echter knip en plak merken allemaal uit China met een zogenaamd prestigieus klinkende naam met een fictieve hoog gezette prijs en altijd zogenaamd in de aanbieding is, vind ik troep. En kan ik dan (inmiddels gelukkig) ook niet meer waarderen. Ik denk en adviseer dan ook maar meteen om voor de honderd/paar honderd euro gewoon een degelijke automatische Seiko te kopen. Of een instap Tissot, Hamilton of iets anders degelijks.

8 likes

Geen echte aanbieding (want list) maar wel heel cool met grote koffer en duikmes

8 likes

Ik ben zelf totaal niet thuis in Seiko’s, maar voor de mensen die een bankrekening bij ING hebben, staan er aardig wat Seiko’s in de aanbieding in de rentepuntenwinkel (dit is een klein deel ervan)

Geen idee of de prijzen goed zijn. Je kan daarnaast ook S&C cadeaubonnen van 500 en 1000 euro krijgen, waarmee je de ene helft betaald met rentepunten en de andere helft met echte knaken.

Geen idee of iemand er iets aan heeft :stuck_out_tongue:

Edit: het loopt op tot Seiko Kinetic Perpetual (SNP143P1) voor 425 euro

4 likes


Deze twee zien liggen op een antiekmarkt (Lange Voorhout, Den Haag), zijn werkelijk puntgaaf… lijken mij goede prijzen of niet?

4 likes

De prijzen bij Schaap en Citroen kan je makkelijk 500 euro af lullen. Echt 90% van die hele klote rentepuntewinkel heb je helemaal niks aan. Als je goed zoekt vindt je het goedkoper.
Ik wil gewoon weer geld voor mijn rente.

3 likes

Haha klopt, heb er zelf ook maar 1 keer gebruik van gemaakt en dat was voor 3 maanden pathe unlimited, maar een snelle google voor eern paar van deze seikootjes liet me geloven dat de prijzen niet slecht zijn voor eerstehands modellen

Edit: ik zag ook dat ik ineens punten krijg omdat ik een credit card en bankrekening heb, schiet wel op zo
:stuck_out_tongue:

Er stonden verleden winter SKX’en op voor rond de €180,-. Met dien verstande dat ze toen op de baai voor €135,- gingen.

Ik heb wel net een hoofdtelefoon gekocht met de rentepunten. Dat was wel een prima aanbieding.

1 like

Als ik een winkel had, ging mijn ING rekening de deur uit :innocent:

Die Rodos ziet er wel fraai uit naar mijn mening en Chrono24 heeft ze in de prijsklasse plus staan. Ik vind alleen dat ze er allebei iets te netjes uitzien zo op de foto. De dial van de Rodos lijkt wel geen patina te hebben?

Verder zit er denk ik niks bij qua service, papieren, enz.

1 like

Mijn idee, inderdaad. Dingen zien eruit alsof ze gisteren uit de fabriek rolden (overigens de zijkant van de kast / lugs niet, die hadden wat swirls). Dit is natuurlijk supersexy maar ook ‘verdacht’.

Donderdag staat hij er weer, misschien ga ik nog even terug. Krijg die Rodos maar niet uit mijn hoofd…

Hier mijn vakantieduikertje weer in de aanbieding :innocent:

https://watch2day.nl/deal/29375/invicta-pro-diver-automatics?utm_source=e-ngine_mail&utm_medium=e-mail&utm_campaign=26%2Baugustus

Voor de seiko liefhebbers

https://watch2day.nl/deal/29376/seiko-prospex-kinetic-divers

1 like

Verleidelijk, maar toch maar even de hand op de knip. :+1:

1 like

Ook geen geld.

https://watch2day.nl/deal/29380/casio-edifice-edelstalen-horloges?utm_source=Criteo&utm_medium=Retargeting&utm_campaign=LowerFunnel

Heerlijke klusklok.

Wat @maniac2003 en @M_Singer zeggen. Gaaf, maar echt weer genoeg uitgegeven. Man, die Casio ziet er ook leuk uit zeg.

2 likes