Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Koop hem op staal, verkoop de Seiko pisbakkenstaal-jubilee voor €30,- en koop voor €50,- de Strapcode jubilee. Tadaaaa.

7 likes

Standaard stalen band is niets, bestel op rubber, stuk goedkoper en bestel er zelf een bandje bij Nato, leer staal alles kan op de SKX


Heb die van mij nu op een blauwe Zuludiver.

1 like

De originele stalen band is echt rommel. Rubber is beter

2 likes

Meningen over originele stalen band zijn blijkbaar verdeeld.
Ik vind originele stalen band heerlijk dragen en best mooi! Inmiddels heb ik op mijn SKX’en een strapcode solid presidential en solid oyster. Dat is nog mooier.

6 likes

Ik voel me verplicht wat tegengas te geven.

Mijn SKX met Jubilee is 9 jaar jong. Niks mis met die staalband. Ziet er nog net als nieuw uit. En draagt comfortabel.

Subjectief : SKX rubber ziet er zo cheap uit.

9 likes

Heb niets tegen staal op de SKX staat heel mooi, alleen de band die er nu bij is komt heel snel rek in.

1 like

Ik had op mijn skx007 een soepele rubbere Seiko band staan (ik meen oorspronkelijk voor een turtle?) die droeg in elk geval heerlijk. De originele is inderdaad van autobanden gemaakt daar is niks soepels aan.

4 likes

Hahahaha. Leg 1k bij en je hebt een echte.

1 like

Als je een daydate wil verkopen voor 2,4k ben ik je man!

1 like

Turtle pepsi op staal voor €218,50 bij eglobal. Wauw.

1 like

Seiko 7A28-7040 met recent onderhoud voor EUR 275.

1 like

15% korting bij armida, mocht je een dikke duiker willen :muscle:

De Grand Cocktail SDGM001 in de “Kamikaze Sale” bij SoloJapan

Geen geld voor zo’n topper.

1 like

Dit was een leuke:

Kan haast niet toch? Ik dacht dat die Grand Cocktails voor aanzienlijk meer gingen. (zie blauwe deel, 2 uur geleden :wink: )
Ik zit met mijn vinger boven de knop…

Mss heeft Magi een nieuwe vriendin :wink:

1 like

Festina ( budget ) quartz @ Brandfield.

Dit ; https://www.brandfield.nl/festina-extra-collection-horloge-f20256-2

Dit is een dameshorloge. 29mm.

1 like

Ik wilde even de volgende Kickstarter campagne onder de aandacht brengen.
Titanium kast
Seiko NH35A uurwerk
Sapphier glas

En dat voor minder dan 150 dollar.

Ik ben zelf bekend met het merk Castle, heb er 2 gehad welke beide een uitstekende prijs kwaliteit verhouding hebben. 1 heb ik verkocht omdat een goudkleurige kast toch niet mijn ding is. De andere heeft een fantastische gouden sunburst dial. Zie foto’s van mijn introductie hier op HF.

En hierbij de link

Cavetto | Titanium Crafted Automatic Timepieces Under $150, via @Kickstarter https://www.kickstarter.com/projects/castlewatchco/cavetto-titanium-crafted-automatic-timepieces-unde

4 likes

Well damn, ziet er goed uit zo op het eerste gezicht

2 likes