Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Dit is een dameshorloge. 29mm.

1 like

Ik wilde even de volgende Kickstarter campagne onder de aandacht brengen.
Titanium kast
Seiko NH35A uurwerk
Sapphier glas

En dat voor minder dan 150 dollar.

Ik ben zelf bekend met het merk Castle, heb er 2 gehad welke beide een uitstekende prijs kwaliteit verhouding hebben. 1 heb ik verkocht omdat een goudkleurige kast toch niet mijn ding is. De andere heeft een fantastische gouden sunburst dial. Zie fotoā€™s van mijn introductie hier op HF.

En hierbij de link

Cavetto | Titanium Crafted Automatic Timepieces Under $150, via @Kickstarter https://www.kickstarter.com/projects/castlewatchco/cavetto-titanium-crafted-automatic-timepieces-unde

4 likes

Well damn, ziet er goed uit zo op het eerste gezicht

2 likes

Ziet er mooi uit, alleen jammer van de lange levertijd.

Ach de voorpret is de mooiste pret volgens mijn oude grootvaderā€¦
Even een vraagje van een kickstarter noob, je schrijft in, en moet betalen(?) en als er vervolgens niets gebeurd? Geld weg oder???

Alphons, tot en met 10 oktober houden we de vlaggetjes wel in de binnenzak! :sunglasses::innocent::open_mouth:

Aha, so

[quote=ā€œAlphons, post:2778, topic:96500, full:trueā€]
Ook dit is, vrees ik, tegen de regels.Aha, sorry. Kan ik het bericht dan nog deleten?

Laat maar zitten, regelsā€¦ heb er niet zo veel mee :smile:

Laat hem lekker staan, inderdaad. Ik heb niet gevlagd.

Heb al ontdekt hoe het moest. Dus maar verwijderd. My bad.

Je schrijft je in, ondersteund een project. Als project minimum bedrag gehaald heeft wordt geld afgeschreven en gaat project live. En dan gaan ze pas productie in vandaar de levertijd. En ja het zijn meestal startups oftewel bedrijven in opzet dus er is een kans dat het mis gaat. Je bent geen koper maar een tijdelijke investeerder zeg maar waarbij je een product terugkrijgt tegen een gereduceerd tarief. Altijd goed om je in te lezen in wie je gaat steunen. Met dit bedrijf hoef je je geen zorgen te maken, heb ze 2 keer eerder gesteund en dat ging goed.

3 likes

Dank voor de duidelijke info!

1 like

Sarb033 voor 365,- bij shoppinginjapan
Iemand ervaring met deze site? Zijn er ook invoerkosten aan verbonden?

https://www.shoppinginjapan.net/sarb033

Ja, plus 21% BTW.

1 like

Dat is echt geen leuke deal. In februari 2018 gingen ze nieuw voor ā‚¬230,- via Ebay. Ik begrijp dat dit momenteel geen realistische prijs is, maar ik zou liever de gulden middenweg bewandelen.

1 like

230? Dat zijn leuke prijzen :smile: wat is voor jou de gulden middenweg?

Heb de SKX ook op de originele stalen band (sinds vorige week) en draagt heerlijk, het Jingle Bells hoort er gratis bijšŸ˜€.

2 likes

Dat was te zijner tijd inderdaad leuk shoppen geblazen. Ik kocht toen ook een SKX007 op staal voor ā‚¬135,- :wink:

Een SARB033/035 mag wat mij betreft echt niet meer kosten dan ā‚¬300,- (in nieuwstaat). Daarbij let ik ook op de prijstrend hier op HF.

2 likes

En nu ook de SDGM003 in Kamikaze Sale bij SoloJapan

Zelfde prijs als de SDGM001

2 likes

Dat was toen met die 20% kortingscode zeker? Ik heb toen een turtle voor 180 euro gekocht :grinning:
De SARB033 heb ik een paar maanden geleden voor 315 euro gekocht en die zijn sindsdien nog meer gestegen zo te zien.