Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Dank voor de duidelijke info!

1 like

Sarb033 voor 365,- bij shoppinginjapan
Iemand ervaring met deze site? Zijn er ook invoerkosten aan verbonden?

https://www.shoppinginjapan.net/sarb033

Ja, plus 21% BTW.

1 like

Dat is echt geen leuke deal. In februari 2018 gingen ze nieuw voor €230,- via Ebay. Ik begrijp dat dit momenteel geen realistische prijs is, maar ik zou liever de gulden middenweg bewandelen.

1 like

230? Dat zijn leuke prijzen :smile: wat is voor jou de gulden middenweg?

Heb de SKX ook op de originele stalen band (sinds vorige week) en draagt heerlijk, het Jingle Bells hoort er gratis bij😀.

2 likes

Dat was te zijner tijd inderdaad leuk shoppen geblazen. Ik kocht toen ook een SKX007 op staal voor €135,- :wink:

Een SARB033/035 mag wat mij betreft echt niet meer kosten dan €300,- (in nieuwstaat). Daarbij let ik ook op de prijstrend hier op HF.

2 likes

En nu ook de SDGM003 in Kamikaze Sale bij SoloJapan

Zelfde prijs als de SDGM001

2 likes

Dat was toen met die 20% kortingscode zeker? Ik heb toen een turtle voor 180 euro gekocht :grinning:
De SARB033 heb ik een paar maanden geleden voor 315 euro gekocht en die zijn sindsdien nog meer gestegen zo te zien.

Bij Creationwatches Zeppelin horloges met 10% korting. Gebruik de code ZEPPELIN. http://www.creationwatches.com
Let wel op, er komen bijna altijd douanekosten en invoerkosten bij.

Nu bij Hudson Bay den Haag!

1 like

Daar is 'ie weer hoor.
Als je hem zou willen halen voor me, graag! :see_no_evil:

1 like

Geen probleem, stuur je zo een PB!

8 likes

Ik zie alleen - 50% en geen prijs…

De prijs was 540 euro met 50% korting, dus nu voor 270. Maar ondertussen hebben ze er geen meer want @ElChueco heeft deze onderweg.

20 likes

Toch echt een leuke prijs me dunkt

1 like

Forumspirit! Kudo’s.

4 likes

Keep the spirit alive :grin::+1:

2 likes

Absoluut, toppertje! Thnx.

1 like

In Enschede hadden ze geen aanbiedingen(meer) betreffende Seiko :slightly_frowning_face: