Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Bij Creationwatches Zeppelin horloges met 10% korting. Gebruik de code ZEPPELIN. http://www.creationwatches.com
Let wel op, er komen bijna altijd douanekosten en invoerkosten bij.

Nu bij Hudson Bay den Haag!

1 like

Daar is 'ie weer hoor.
Als je hem zou willen halen voor me, graag! :see_no_evil:

1 like

Geen probleem, stuur je zo een PB!

8 likes

Ik zie alleen - 50% en geen prijs…

De prijs was 540 euro met 50% korting, dus nu voor 270. Maar ondertussen hebben ze er geen meer want @ElChueco heeft deze onderweg.

20 likes

Toch echt een leuke prijs me dunkt

1 like

Forumspirit! Kudo’s.

4 likes

Keep the spirit alive :grin::+1:

2 likes

Absoluut, toppertje! Thnx.

1 like

In Enschede hadden ze geen aanbiedingen(meer) betreffende Seiko :slightly_frowning_face:

Nee, Solojapan levert vanuit Spanje, geen extra kosten en geen verzending.
Edit: Sorry ging over Shopping in japan.
Dus dan wel. :blush:

1 like

Topaanbieding na een super-een-tweetje!

2 likes

Dit schermafdrukje vis ik even uit een horlogegroep op Facebook.

Ik heb geen verstand van moderne Omega’s maar is dit niet ongeloofwaardig goedkoop voor een co-axial?
image

-edit-
Dit zou best wel eens een nepaccount kunnen zijn. Ik heb doorgeklikt en hij heeft 0 vrienden. Wel wat foto’s met partner en kroost en een hele hoop gelikete pagina’s. Wellicht is het account gehackt?

Geen idee, maar iemand met allemaal foto’s op zijn Facebook en dan 0 vrienden is niet betrouwbaar. Al helemaal als hij dan ook nog een advertentie heeft.

1 like

Een fake account met 0 vrienden is niks waard. Ik denk dat jij gewoon zijn vrienden niet kan zien.

AT’s zijn niet de meest gewilde modellen, dus verdacht laag weet ik niet…

Nice, en een topactie!
Vind dit wel hele leuke acties zo onder elkaar en heerlijk om te zien dat er nog gewoon onder goed vertrouwen zaken geregeld kunnen worden :+1:

4 likes

Dat zou zomaar kunnen maar ik vind dit echt een van de mooiere modellen van dit merk. Al het andere van Omega wat juist zo populair is vind ik nou het minst aantrekkelijk. Maar das smaak hé.

Ook niet erg want mocht ik dan ooit zoiets kopen kom ik het niet te vaak tegen :slight_smile:

4 likes

Deze, met de zwarte plaat, mag er zeker zijn. Ik meen me te herinneren dat dit model met witte plaat ergens dit jaar met een flinke korting in Den Bosch lag. Wel vind ik de globemaster iets spannender.

1 like