Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Veels te goedkoop. When it sounds too good to be true, it probably is too good to be true…

1 like

Mis ik iets of is dit gewoon hetzelfde model?

Als dat zo is, lijkt mij 2500 aardig te kloppen. 2850 voor een jonger model hier en lijkt al even te koop.

3 likes

Ik denk dat je bij een handelaar niet meer ervoor krijgt, de prijs ansich vind ik niet verdacht.

Het lijkt er wel op ja. Gek hoor. Als je dit model toch tegenover een Speedy Pro zet, ik zou het wel weten :smiley:

1 like

De doos klopt niet met de datum (houten dozen sinds jan 2016)

Het is inderdaad een erg lage prijs. Een aantal maanden terug gingen ze voor €3000-3200 in het blauwe gedeelte. Nu staat de mijne er al 6 weken, spotgoedkoop…

1 like

Liep zojuist langs Juwelier Stockx in Helmond, en zag dat ze een verbouwingsuitverkoop hebben. Van wat ik kon zien was het 20% op de list van alle aanwezige horloges, en op is op. Ze hebben onder andere:

Staudt
Meistersinger
Ebel
Maurice Lacroix
Tissot
Certina
Seiko

En dan nog wat modemerken. Doe er je voordeel mee als je interesse hebt.

3 likes

Staudt :heart_eyes:

1 like

Geweldige horloges inderdaad. Collega kocht er 1. Persoonlijke aflevering door Staudt himself. Super enthousiaste kerel

2 likes

Sorry voor de slechte foto, maar ik hoop er iemand blij mee te kunnen maken:

3 likes

Zo ken ik mensen met veel Feestboek vrienden. En in het echte leven wil er niemand met hen te maken hebben.

Ergo: wat zijn Feestboek vrienden nu helemaal?

2 likes

Je kunt honderden facebook vrienden hebben gehad, terwijl er bijna niemand naar je begrafenis komt.

2 likes

Gelukkig merk je daar helemaal niets van :smiley:

6 likes

Voor prisma horloges liefhebbers, goede aanbiedingen in plaza Rotterdam, plaza ligt vlakbij centraal station rotterdam

8 likes

Zijn vandaag weer beschikbaar

1 like

Seiko Solar Horloge van 330.00 nu 139.95 http://www.ibood.com/sports-fashion-nl/nl/flash-sales/41349/4418/horloge-sale/

119,95 voor een Ronda uurwerkje vind ik nog te veel. Ik vraag me ook af of de GMT wijzer onafhankelijk kan worden ingesteld…

kroon half uittrekken, ene kant op is datum, andere kant op is gmt wijzer

Online link is weggevallen geloof ik :innocent:

´Leuke´ aanbieding voor vintage Ford Mustang liefhebbers die er geen tijd meer voor hebben…Gemaakt van en geïnspireerd op die unieke Americac heritage cars

Deze beste heeft sowieso veel leuks te koop staan, vooral die Seiko SDGM003 voor “maar” €575,-