Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

At your non service…

1 like

Niet meer doen,bijna koffie over de grond van het lachen

6 likes

Leuk horloge hoor! Van harte alvast! Prima keuze en geen geld.
Laat die @HanDavinci en consorten maar lekker l.l.en :wink:

Die Hamilton is mooi maar als beater is die Boldr de betere keuze, zeker voor het geld en de lifetime warranty.
Ik heb de Hamilton gehad en hij is mooi maar enorme lug gaps, de lume is teleurstellend en hij viel me in het geheel wat tegen. Misschien koop ik er ook wel 1, geen geld en een leuk horloge.

Wanneer wordt die geleverd?

3 likes

Thanks! Hij is direct leverbaar volgens de eigenaar en dat wordt op de website bevestigd. :call_me_hand:t3:

2 likes

Waarom heet het dan een pre-order?

3 likes

Het was een pre-order. Ze zijn nu al leverbaar en hij heeft nog een bulk over denk ik.

Ik ga nog even door.

Wanneer je de Hamilton met die kortingscode koopt blijft hij beter zijn waarde houden dan die goedkope meuk. Het is niet alsof je geld weggooit door die Khaki te kopen voor 335. Hoeveel zou zo’n Boldr doen in het blauwe gedeelte? :thinking:

En dan heb je een ETA om de pols voor een schijntje extra. Dus hop hop, sjoemel even wat centen terug uit de huispot van de moeders des huizes en bestellen die Hamilton!

3 likes

Het ultieme HF advies : koop duurder koop beter!
:joy::crazy_face:

5 likes

Nou, je koopt wel tien keer meer voor minder dan vier keer het bedrag.

Mijn inziens.

2 likes

Eens. Echter… die Hamilton heeft wel twee grote nadelen: die faux patina wijzers en dat glas wat als een malle spiegelt. Dat is bij die Boldr niet het geval. :sunglasses:

Ik opteer voor de Casio van @Drebin. Dat is pas een heerlijkerd.

1 like

Hij is vier keer duurder, maar zeker niet 4 keer beter my man. :man_shrugging:t2:

1 like

Go team Boldr!

image

8 likes

Ik vind hem tien keer beter Adil :sunglasses:

Maar desalniettemin hoop ik dat je van je horloge geniet natuurlijk. Zo ben ik dan ook weer hè :tada:

2 likes

Haha, ik zat mij al de hele tijd te verbijten om die grap niet te maken. :joy:

4 likes

:rofl::call_me_hand:t3:

1 like

Ik ben een simpele jongen en kop ze in als Vennegoor of die andere gast :sweat_smile:

Een merknaam doet me wel veel merk ik weer eens.

  • “Wat heb je om je pols?”
  • “Een Boldr.”

Bekt niet lekker.

3 likes

Hesselink?

5 likes

Wel mee eensch , heb het even aangepast… :smile:

1 like

Je wilt je er van afkeren, maar toch fascineert hij… hypnotiserend.

2 likes

Eens het is qua prijs/kwaliteit prima die Hamilton. Ik heb er gewoon nog 420 pietermannen voor neergeteld.
@Batossai heb hem besteld :wink: Bedankt voor het delen.

Dit is gewoon voor de prijs en garantie denk ik een prima beater. Geheel volgens impuls binnen een kwartiertje gekocht. Een fieldwatch is wel leuk om erbij te hebben.

1 like