Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Oh man er zit een lampje op! Ooooh de verleiding…

2 likes

Snap wat je bedoelt, maar dat boeit me echt geen reet man. Zo ben ik ook met kleding. Ik draag gewoon wat ik tof vind, ongeacht een merk. Daarnaast is dit een beater en niet iets voor zakelijke gelegenheden. :sunglasses:

Het bandje die ik erop ga knallen is duurder dan het horloge zelf hahaha.

7 likes

Heb em net besteld, wordt een sinterklaas cadeautje aan de verwachtte lever datum te zien

1 like

Ja man, onder de dekens beetje kijken hoe laat het is :scream:

3 likes

Waarom is de binnenkant zilverkleurig? :fearful::rofl:

1 like

Respect voor mensen die dat kunnen. Ik ben een miep :roll_eyes:

Maar zo voorkom ik wel mis- en impulsaankopen.

1 like

Da’s niet de goeie versie. A500WGA-1D is de jouwe, A500WGA-9DF die van Hodinkee.

AMATEUR.

4 likes

Zag ik ook… cheap ass casio.
Gelijk dat je die boldr koopt… het is dat ik al beaters genoeg heb.

1 like

Who cares. Ga dat ding alleen dragen als ik in de kroeg sta. Gaat er niemand over die 9DF versus 1D beginnen

4 likes

Ik krijg dat ding niet meer uit mijn hoofd. En dat draag je dan ook gewoon in het openbaar? En mensen kijken niet gek of zo? Je kunt het gewoon omdoen en toch cool blijven? Want dan wil ik dat.

2 likes

Ik, want ik ben een purist. Ik ga voor de echte versie. :sunglasses:

Jij hebt een slap aftreksel gekocht:

afbeelding

1 like

Ja, maar dan moet je ook net als @Rolopalooza in een flitsende BMW M4 special limited turbo edition rijden.

2 likes

Shit wat is precies het verschil dan want ik heb die van @Drebin zojuist gekocht :joy:

5 likes

Een Alfa GT inruilen voor een saaie BMW? Maak het effe zeg.

2 likes

Geen idee, moet het nog ervaren.

Gewoon. Ander type. Ook een vierkante gâhwe Casio met een lampie. Maar wel een andere.

1 like

Trouwens, Han komt er blijkbaar ook mee weg in zijn Nissan. Of heeft die hem wel ergens in de sokkenla liggen?

1 like

Juist. Van een vriendin gekregen op 23 september 2016. Ze zei; “Han, we weten dat je een trendsetter bent, maar hier heb je hem alvast zodat jij kan zeggen dat je ver voor de trend hip was”. Lieve meid dat.

Ik vind hem te leuk om in de kroeg te dragen, daar heb ik die ouwe Bulova voor.

3 likes

Ach ik zie em wel verschijnen, de chickies in de sportschool zien t verschil toch niet

4 likes