Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Gek, die is 2 tientjes duurder!

Omdat het de goeie versie is, knul. :joy:

4 likes

De man maakt het horloge, het horloge niet de man Mister Blue Bear :bear:

3 likes

Zeau.

afbeelding

4 likes

Ah dus Batossai kletst maar wat. Goed om te weten.

1 like

Nou dan bestel ik die ook, kan ik een hands-on vergelijking doen

4 likes

Golden Boy :joy::joy::joy:

1 like

:rofl::rofl:

Is die bolder nou echt zo een mooie deal?
En waarom?

Ik ken dit merk zelf niet namelijk.

Ik ben straks echt die golden boi

Edit: bij de eerste staat het er niet bij maar dat is dus de A500WGA-9DF

4 likes

Baller!!!

Volgens de meerderheid hier niet, maar daar hoef je overigens niks van aan te trekken natuurlijk :stuck_out_tongue:

1 like

Ah, ik zie dat als jij met jouw account ingelogd bent er ook een “Buy it again” button bij zit :joy:

4 likes

Ik ken dit merk via een Facebookpagina genaamd ‘Diverswatches’. De eigenaar van Boldr is daar vrij actief. Het is een opkomend merk uit Singapore. Er zijn enorm veel tevreden klanten. Dit word mijn eerste dus ben zelf ook erg benieuwd. Gezien de specs is het zeker de moeite waard. Titanium, ETA uurwerk, 100m waterdicht, mooi bandje en het formaat is voor mij erg chill. Daarnaast is hij nu maar €85 inclusief verzendkosten, dus een no-brainer voor mij. Altijd al een titanium horloge willen hebben. :sunglasses:

1 like

Ik ben benieuwd. Het is toch een beetje alsof je je eerste lamswollen trui bij de Zeeman haalt. Maar we zullen zien. :sunglasses::v:t3:

6 likes

Die kunnen ook heel lekker dragen. :man_shrugging:t2:

1 like

Niks voor mij.
Maar wel een leuke aanbieding.

https://www.mcarthurglen.com/nl/outlets/nl/designer-outlet-roermond/aanbiedingen/lns_hour-passion_f/

Terwijl een amateur als ik na een toch keurig geslaagde aankoop dit in zijn mailbox krijgt :open_mouth:

image

1 like

Ik doe precies iets verkeerd. Ik kom uit op 89 euro.

1 like

Oh crap. Hij kost 135 SGD (Singapore dollar). Omgerekend is dat nu €85. Mijn excuses. :pray:t3:

1 like