Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Op massdrop deze Oris.
Prijs is goed denk ik.
Komt wel uit de USA

Dit lijkt een goede deal, in ieder geval een bijzonder horloge tussen de meuk die ze het meest aanbieden… https://watch2day.nl/deal/seiko-automatic-srpa25k1

3 likes

Loop net langs de etalage van Van Hell in Amersfoort.
Even snel foto genomen, morgen naar binnen om te kijken of nog meer aanbiedingen zijn.

14 likes

Zeer leuk horloge voor dagelijks gebruik. Behalve deze blauwe heb ik ook nog de wit/zilveren SRPA23k1.
De blauwe op de pols

7 likes

Montblanc Twin fly koopje…

Komen wel nog invoerrechten bij, maar dan nog.

Goeie deal volgens mij, leuk alternatief voor een Cocktail Time? https://watch2day.nl/deal/rotary-legacy-swiss-made-automatic-gb90165-04

40mm, saffier, Sellita automaat en swiss made voor € 220,-

Onder het mom van Leuke aanbiedingen online :joy:

3 likes

Pooooooh wat een grindtegel :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Wat ga jij een hoop commentaar krijgen van @RuudB zometeen :joy:

edit: dit was bedoeld als grapje, ik wist helemaal niet dat er een gebruiker was die zo heette. Het forum was ook vastgelopen net, het registreerde daarom niet dat ik een bestaande gebruiker aan het taggen was.

Dat t een veiling is ? :joy:

Earnshaw, Chinees dus. Ik zou hem niet in huis willen halen. Straks vliegt 'ie in de fik :sweat_smile:
Nog los van de Watch2day-praktijken met die prijs.

1 like

alle batterijen komen uit china, succes met overal batterijen eruit halen!

Denk dat het niet aan de batterijen ligt maar aan het piece of junk apparaat er omheen :wink::+1:

2 likes

Alsnog uit china :laughing:
Ik heb 2 watch rolls van Earnshaw.
Opzich dat het toch PU leer is, voelt het zeer degelijk aan. ze gaan wel de blauwe gedeelte in omdat ik van @Taconew watch pouches heb ontvangen , foto"s komen nog :hugs:

1 like

Het is niet helemaal mijn smaak, maar met € 975,00 (voorheen € 1.950,00) is deze Longines Heritage scherp geprijsd.

Juwelier is Van der Weerd - Janssen in Zeist.

1 like

44mm dress watch meine gute :exploding_head:

Gooi eens al je apparatuur die in China is gefabriceerd naar buiten, dat wordt lastig inloggen op hf vermoed ik.
Zelf heb ik al een jaar of twee een winder van dit merk, welke het prima doet (al is hij wat lawaaierig). Er zullen zeker betere winders zijn, maar zelf zal ik niet snel honderden euro’s of meer uitgeven aan een winder.

7 likes

Varta heeft gewoon een fabriek in DE naar mijn weten

Mooi ding en een goede prijs idd maar 44mm is mij helaas te groot.

Dress watch :face_with_raised_eyebrow: je kunt idd discussiëren wat een dress watch is maar ik denk dat we het er wel over eens kunnen zijn dat dit horloge niet in die categorie valt, en nee niet vanwege de diameter van het horloge.

4 likes