Niet bepaald. Not even close. Sowieso geen complicaties, al vinden sommigen een datum goed. Ik niet.
Typo, nog = niet, aangepast 
Juwelier Schilder uit Volendam heeft verbouwingsuitverkoop met korting van 15% tot 60%
op het hele assortiment.
Seconden hand of subdail is al discutabelâŠ
Nee hoor. Het hoort subdial te zijn, niet subdail. Dat is niet discutabel. En liever nog sub dial, aangezien het staat voor subsidiary dial.
The more you know.
Han, Han, ga dan de hele wegâŠ
Que?
Seconds hand om in het Engels te blijven of secondewijzer in ons mooie Nederlands.
Oh sorry.
Het is second hand
Jaja⊠nog maar twee koffie opâŠ
Ik schrijf altijd âsecondenwijzerâ. Dat is in tegenspraak met de verbeteringssoftware en de door jullie aangehaalde woordenboeken, maar ik kan in mijn hoofd de spelling âsecondewijzerâ niet verenigen met de spellingsregels die ik op de basisschool geleerd heb als we ook geen âuurwijzerâ of âminuutwijzerâ zeggen. En ik ben nog niet zo oud, volgens mij zijn dat de meest recente regels (vergelijk met mijn moeder die een briefje aan de juf kon schrijven met de vraag wanneer ik mocht tracteren omdat ik verjaren zou in de vacantie). Ja, ik weet dat ik ongelijk heb, maar ik ben superkoppig en ik vind toch dat er enige waarde schuilt in mijn redenering ten opzichte van een gekke uitzondering.
Vijf minuten later. Ik heb nu opgezocht waarom ik precies ongelijk heb, en dat is omdat je kennelijk ook âsecondesâ als meervoud van âsecondeâ mag gebruiken. âSecondewijzerâ is dus precies conform de spellingsregels die ik zelf hanteer en ik zal het in het vervolg dus ook zo schrijven, zij het met tegenzin. @Chlorophyl bedankt voor de verbetering bij voorbaat. Ik plaats dit bericht toch omdat ik graag mijn fouten erken, maar vooral omdat ik volgens mij nog nooit iemand âsecondesâ heb horen zeggen en nog steeds koppig genoeg ben om mij over zo een lelijk woord op te winden.
zucht
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dacht aan âsecondenwijzerâ maar automatisch âsecondewijzerâ schreef. Ik had ook eerst âsecond handâ getyped maar dat leek voor mij weer teveel op âtweedehandsâ maar dat wordt met een koppelteken geschreven.
âVacantieâ is mij onbekend en ik ben toch niet de jongste met 50.
Gelukkig ben ik alleen een taalnazi voor mezelf! 
En ik maar denken dat er een heleboel aanbiedingen zijn vandaag. 
Secondewijzers⊠sub dialsâŠ
Om het allemaal iets minder ingewikkeld te maken: ⏠699,00 Meistersinger in België.
Ik zal even watch2day checken voor jullie dagelijkse meuk. 
Nav voorstel topic Even voorstellen & JDM Seiko SARB033 unboxing ff bij shopping in Japan gekeken.
De sarb033 en sarb035 in de aanbieding. Net als enkele sarx modellen https://www.shoppinginjapan.net/brands/Seiko.html?page=26
Ooit eens een bandje bij ze gekocht (en geretourneerd) en daarom spammen ze me nog steeds. First come.
Juwelier Tensen in Antwerpen heeft weer totale uitverkoop.
Grote kortingen van 30 tot 50.
Bijvoorbeeld:
Breitling-30
Certina-30
Frederique-40
Hamilton-30
Junghans-40
Meister Singer-50
Omega-30
Oris-30
Tag-40
Nou ja, zo ver weg is Antwerpen niet en de kroegjes en het bier zijn geweldig.
O, ja, ze verkopen ook Rolexen ; zonder korting.