Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

zucht

Ik moet eerlijk bekennen dat ik dacht aan ‘secondenwijzer’ maar automatisch ‘secondewijzer’ schreef. Ik had ook eerst ‘second hand’ getyped maar dat leek voor mij weer teveel op ‘tweedehands’ maar dat wordt met een koppelteken geschreven.

‘Vacantie’ is mij onbekend en ik ben toch niet de jongste met 50.

Gelukkig ben ik alleen een taalnazi voor mezelf! :wink:

En ik maar denken dat er een heleboel aanbiedingen zijn vandaag. :wink:

9 likes

Secondewijzers
 sub dials


Om het allemaal iets minder ingewikkeld te maken: € 699,00 Meistersinger in BelgiĂ«.

5 likes

Ik zal even watch2day checken voor jullie dagelijkse meuk. :wink:

Ashford heeft al valentine deals


2 likes

Nav voorstel topic Even voorstellen & JDM Seiko SARB033 unboxing ff bij shopping in Japan gekeken.

De sarb033 en sarb035 in de aanbieding. Net als enkele sarx modellen https://www.shoppinginjapan.net/brands/Seiko.html?page=26

1 like

Ooit eens een bandje bij ze gekocht (en geretourneerd) en daarom spammen ze me nog steeds. First come.

Juwelier Tensen in Antwerpen heeft weer totale uitverkoop.
Grote kortingen van 30 tot 50.
Bijvoorbeeld:
Breitling-30
Certina-30
Frederique-40
Hamilton-30
Junghans-40
Meister Singer-50
Omega-30
Oris-30
Tag-40

Nou ja, zo ver weg is Antwerpen niet en de kroegjes en het bier zijn geweldig.

O, ja, ze verkopen ook Rolexen ; zonder korting.

https://www.tensen.be/nl/outlet/outlet-horloges.html

1 like

@Fate_Amenable_To_Change, Junghans terug sturen & hier overnieuw bestellen


Hij is niet op voorraad. :slight_smile:

Bovendien weet ik niet wat ze voor verzendkosten hadden gerekend, dus ik weet niet wat het verschil was geweest, maar dat terzijde.

1 like

Ik heb ze gelijk gemaild.
De BLRO staat op voorraad. :innocent:

//eu1.dh-cdn.netO//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netf//eu1.dh-cdn.netf//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netP//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netK//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netH//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.netK//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.net[//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net]//eu1.dh-cdn.net(//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.net://eu1.dh-cdn.net///eu1.dh-cdn.net///eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net)//eu1.dh-cdn.net

2 likes

Nou, die Chemin des Tourelles


1 like

Daar zitten wel enkele interessante aanbiedingen tussen. Zag toch wel een Seiko, Junghans, Tissot en een Maurice Lacroix die mij wel konden bekoren.

2 likes

https://www.horlogewebshop.nl/mechanische-horloges/presage-srpa13j1.html#/tags
Deze presage is best mooi voor die prijs

1 like

Ik had er toevallig twee weken terug nog een leuke citizen solar gekocht voor een leuk prijsje.
Toen was de ophegfingsuitverkoop nog niet bekend.
:sunglasses:

Kalverstraat :+1:

5 likes

Nieuwe SARB033 voor EUR 405

2 likes

Seiko Monaco 7016-5011 voor EUR 398. Heeft een nieuw glaasje nodig, maar lijkt verder ok.

2 likes