Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Ha top!

1 like

prima reclame lijkt me

1 like

Pfff… had het gisteren aardig te pakken na het zien van deze advertentie. Dagje lezen, zoeken, meten en vandaag ergens passen. Had gedacht dat 43mm en 51mm lug to lug echt te groot maar me zou zijn, maar niets was minder waar. Kleur ook geen twijfel, deze Meistersinger moest het worden. Maar helaas, vanmiddag was hij reeds verkocht… toch bedankt voor het posten!

Oeh jammer!

Ach, c’est la vie… misschien was het wel een echtgenote die de horloges van haar werkloze man verkocht om er Japans vlees van te kunnen eten met haar vriendinnen. Daar wil je niet aan meewerken toch?

1 like

Sorry :innocent:

1 like

Mooi man, geniet ervan!

1 like

Redelijke prijs voor een mooie Seiko 5 Sports. SNZF17K1.

https://watch2day.nl/deal/22842/seiko-5-sports-automatic-snzf17k1

http://www.creationwatches.com/products/nl/index.php?main_page=product_info&products_id=1464&currency=EUR&gclid=EAIaIQobChMIm-Hu24y21gIVVbsbCh3FYQT3EAkYAiABEgJb9vD_BwE

:+1:

Dat is de Sea Urchin.
Normal geen €300,00, maar €118 is evengoed en nette aanbieding.

Is creationwatches dus houdt rekening met importkosten.

Zal toch geen 50 euro zijn?

Ja creationwatches is altijd goedkoop.

Komt alleen dan nog wel rond de 40 a 50 euro bij aan 21% BTW en import- en douanekosten (rond 20eu).

Dus qua eindprijs is het bijna hetzelfde.

Alleen duurt het via creationwatches 3 weken voordat je hem binnen hebt.

Dat is vreemd. Bij mij duurt het 2 a 3 dagen.

Zit creation niet in Azië?
@dreski

Heb vrij vaak studieboeken uit Singapore besteld en deze lagen ook met 2 dagen bij me op de deurmat. Its a small world after all.

Ja, dat snap ik. Artikelen onder een bepaald bedrag gaan ook sneller door de douane heen.

Zie zo nu en dan wel verhalen langskomen dat een pakketje best lang blijft hangen bij customs.

Heb laatst ook pakketje uit Japan toegestuurd gekregen. Duurde ook 2 weken voordat die binnen was en het pakketje lag 3 dagen bij de douane, maar dat kan soms ook weken duren blijkbaar.

Meestal op 4 dagen binnen hier :+1:
Vanuit NL duurt het soms langer :joy:

Exra kosten zijn wel een beetje ‘hit & miss’ :expressionless:

Studieboeken zijn niet goedkoop helaas en zitten boven het bedrag dat er geen btw op betaald hoeft te worden. Als het bedrijf ze direct na betaling verstuurd is het met een week wel binnen (met 1 a 2 dagen doanetijd). 3 weken is laksheid en heeft niks met de afstand te maken.