Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Goeie tip! Doe ik wel als ik echt wat nodig heb… :sunglasses:

‘‘If the product is free, you are the product.’’

8 likes

Niet doen! Dat heb ik al anderhalf jaar en ik vergeet iedere maand op te zeggen.
Ik kan wel the Grand Tour kijken, dat is ook wat waard.

Heb het ook al een jaartje. Kost mij 50 euro per jaar maar dat heb ik inmiddels al lang en breed terugverdiend met gereedschap wat ik heb besteld. Zelfs stukken goedkoper als via internet in NL. En service is top.

4 likes

Oh absoluut! Klantenservice is ook prima, retouren gaan perfect en ze antwoorden in het Nederlands, zelfs als ik mijn mail in het Duits had geschreven.

1 like

Dan wordt het weer eens tijd voor een weekje bij de nonnen denk ik. :wink:

5 likes

Ik zag net in Den Haag bij juwelier Jivali (Vlamingstraat) wat seiko’s in de aanbieding, waaronder een Seiko Blue Moon clocktail time op staal voor 260 euro.

Helaas was de “gewone” cocktail time niet afgeprijst

3 likes

:joy: :ok_hand:

3 likes

Pijnlijk, een taalnazi zijn maar dan onvoldoende Duits spreken.

image

Ja @Blauwbeer, ik weet dat de voltooid verleden tijd in de zin die voor het overige in de tegenwoordige tijd staat in jouw bericht een hypothetische situatie impliceert.

2 likes

Ik spreek uitstekend Duits. Hervorragend. 8 op mijn eindlijst. Dus: Schnauze!

2 likes

Do is de baanhoof.

2 likes

https://www.williaml1985.com/nl/gmt-dual-time/175-gmt-dual-time-3760256222317.html

William. L. heeft de GMT in de aanbieding.

2 likes

William watte?

1 like

Is dat deze ? Dus met de power reserve dial erin (if so dan race ik er nu direct heen )
2019-03-06_14h10_28

Nee, zonder de power reserve dial.

1 like

Wederom aan de Slotlaan in Zeist…

2 likes

Top aanbieding, ik dacht ik haal em op. Het horloge is helaas een keer gevallen en heeft flinke beschadigingen op het glas en kast. Ik mocht em zelfs voor €210,- meenemen. Maar het bekraste glas was mij echt te veel. Echt zonde! Dus ik heb em laten liggen.
Er lag ook nog een blauwe Samurai voor €275,- Als ik de zwarte niet al had, dat was die mee naar huis gegaan.

1 like

Een Kontiki Super op Leather…
.
Vind ik zelf best mooi, zeker met 50 % korting!

Bij betrouwbare AD.

6 likes

Op Massdrop:

1 like

Ik was nr 176 je bent me net voor