Ik spreek uitstekend Duits. Hervorragend. 8 op mijn eindlijst. Dus: Schnauze!
Do is de baanhoof.
https://www.williaml1985.com/nl/gmt-dual-time/175-gmt-dual-time-3760256222317.html
William. L. heeft de GMT in de aanbieding.
William watte?
Is dat deze ? Dus met de power reserve dial erin (if so dan race ik er nu direct heen )

Nee, zonder de power reserve dial.
Top aanbieding, ik dacht ik haal em op. Het horloge is helaas een keer gevallen en heeft flinke beschadigingen op het glas en kast. Ik mocht em zelfs voor €210,- meenemen. Maar het bekraste glas was mij echt te veel. Echt zonde! Dus ik heb em laten liggen.
Er lag ook nog een blauwe Samurai voor €275,- Als ik de zwarte niet al had, dat was die mee naar huis gegaan.
Ik was nr 176 je bent me net voor
Heb 'm niet gekocht hoor 
Wow, echt vele malen goedkoper dan op andere websites en een prachtig horloge. Zeker het overwegen waard!
Het begint te kriebelen 
Zeker. Ik ben benieuwd wat jij doet!
Heb hem serieus overwogen gisteravond. Maar na het opzoeken van wat meer beeldmateriaal (vrij schaars) kwam ik er achter dat die silveren/grijze dial erg overeenkomt met de behuizing van het horloge, daardoor minder contrast op de dial -> moeilijk(er) tijd af te lezen -> no buy
Maar… mijn interesse is nu wel gegaan naar de ML Aikon automatic met blue dial, stuk duurder, maar wellicht een diploma cadeautje voor mijzelf 
Ben je net te laat eigenlijk. Er stond er hier een jaartje een te koop voor nog minder, maar die is toevallig net laatst verkocht 
Bensontrade heeft een aantal Tag Heuer in aanbieding met 30 procent.
Carrera en Aquaracer.
Maar nog veel meer.
Tof zijn je nog van je laat horen. Fijn dat het goed gegaan is, doe van mij zijn ook zonder problemen binnengekomen 







