Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Ik spreek uitstekend Duits. Hervorragend. 8 op mijn eindlijst. Dus: Schnauze!

2 likes

Do is de baanhoof.

2 likes

https://www.williaml1985.com/nl/gmt-dual-time/175-gmt-dual-time-3760256222317.html

William. L. heeft de GMT in de aanbieding.

2 likes

William watte?

1 like

Is dat deze ? Dus met de power reserve dial erin (if so dan race ik er nu direct heen )
2019-03-06_14h10_28

Nee, zonder de power reserve dial.

1 like

Wederom aan de Slotlaan in Zeist…

2 likes

Top aanbieding, ik dacht ik haal em op. Het horloge is helaas een keer gevallen en heeft flinke beschadigingen op het glas en kast. Ik mocht em zelfs voor €210,- meenemen. Maar het bekraste glas was mij echt te veel. Echt zonde! Dus ik heb em laten liggen.
Er lag ook nog een blauwe Samurai voor €275,- Als ik de zwarte niet al had, dat was die mee naar huis gegaan.

1 like

Een Kontiki Super op Leather…
.
Vind ik zelf best mooi, zeker met 50 % korting!

Bij betrouwbare AD.

6 likes

Op Massdrop:

1 like

Ik was nr 176 je bent me net voor

Heb 'm niet gekocht hoor :slight_smile:

Wow, echt vele malen goedkoper dan op andere websites en een prachtig horloge. Zeker het overwegen waard!

Het begint te kriebelen :frowning:

1 like

Zeker. Ik ben benieuwd wat jij doet!

Heb hem serieus overwogen gisteravond. Maar na het opzoeken van wat meer beeldmateriaal (vrij schaars) kwam ik er achter dat die silveren/grijze dial erg overeenkomt met de behuizing van het horloge, daardoor minder contrast op de dial -> moeilijk(er) tijd af te lezen -> no buy

Maar… mijn interesse is nu wel gegaan naar de ML Aikon automatic met blue dial, stuk duurder, maar wellicht een diploma cadeautje voor mijzelf :slight_smile:

1 like

Ben je net te laat eigenlijk. Er stond er hier een jaartje een te koop voor nog minder, maar die is toevallig net laatst verkocht :sweat_smile:

1 like

Bensontrade heeft een aantal Tag Heuer in aanbieding met 30 procent.
Carrera en Aquaracer.

Maar nog veel meer.

https://bensontrade.nl/horloges/sale

2 likes

15% korting op alle Christopher Ward C65 modellen

4 likes

Heb de Oriënt ontvangen. Prachtig horloge voor deze prijs. Geen extra importkosten.

15 likes

Tof zijn je nog van je laat horen. Fijn dat het goed gegaan is, doe van mij zijn ook zonder problemen binnengekomen :+1:

1 like