Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Volgens mij staat deze ook al bijna een jaar te koop, wil dan echt niemand hem hebben?

2 likes

Ach, ik ga er waarschijnlijk toch niet voor gaan (te ver).
Hopelijk iemand die hier een mooie deal mee kan maken

€425

1 like

Dat is niet zo duur, volgens mij.

Afhalen en inspecteren kan dan weer niet. Wat ik wel begrijp, daar niet van…

image

Je kan altijd proberen met een beleefd bericht

Er ligt er al één bij ons thuis. :wink: Daarom vind ik de prijs ook niet zo gek. De andere SARB zijn al een tijdje aan het stijgen. De 072 is nog zeldzamer.

2 likes

Ik vind de prijs ook niet gek. Als je bewust op zoek gaat naar een 072 zul je hem nergens vinden.

1 like

Ik vind ze erg gaaf die nieuwe modellen… nu hun 8 bits logo nog aanpakken? Welke designer dat verzonnen heeft mag weer terug naar de Typography opleiding

Leuk ding… maar wordt alleen verzonden?? Dan krijg je van mij meteen een vlag…

2 likes

Dit lijkt me toch een aardige aanbieding.
Mooi uurwerk prima klok!
https://watch2day.nl/deal/zwitserse-glycine-combat-automatic-gl0095

1 like

48mm :flushed:

4 likes

Invicta praktijken

Nou en of.

image

:joy:

Hoewel Benson Trade hem wel degelijk voor die 1600 dollar verkoopt. :upside_down_face:

En 14mm dik, de GL0076 is stukken beter in dit geval.
Oogt hetzelfde maar met 42mm en een dikte van 10,6 een heel prettig dragend horloge.

1 like

:man_facepalming:

Kwam net een leuke Seiko aanbieding tegen op watch2day.
Andere aanbiedingen van deze site zijn niet de moeite waard om te kijken; veel rommel… :wink:

Van €430.- Nu voor €199,99

https://watch2day.nl/deal/seiko-automatic-srpa25k1



4 likes

Hahaha, watch2day gebruikt mijn foto (de tweede). Niet erg netjes :thinking:

14 likes

Rekening sturen. :nerd_face:

2 likes

Hahaha nee joh! :open_mouth:

:point_up:

4 likes
2 likes

Klapper van de week,

1 like