Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Heb 'm niet gekocht hoor :slight_smile:

Wow, echt vele malen goedkoper dan op andere websites en een prachtig horloge. Zeker het overwegen waard!

Het begint te kriebelen :frowning:

1 like

Zeker. Ik ben benieuwd wat jij doet!

Heb hem serieus overwogen gisteravond. Maar na het opzoeken van wat meer beeldmateriaal (vrij schaars) kwam ik er achter dat die silveren/grijze dial erg overeenkomt met de behuizing van het horloge, daardoor minder contrast op de dial -> moeilijk(er) tijd af te lezen -> no buy

Maar… mijn interesse is nu wel gegaan naar de ML Aikon automatic met blue dial, stuk duurder, maar wellicht een diploma cadeautje voor mijzelf :slight_smile:

1 like

Ben je net te laat eigenlijk. Er stond er hier een jaartje een te koop voor nog minder, maar die is toevallig net laatst verkocht :sweat_smile:

1 like

Bensontrade heeft een aantal Tag Heuer in aanbieding met 30 procent.
Carrera en Aquaracer.

Maar nog veel meer.

https://bensontrade.nl/horloges/sale

2 likes

15% korting op alle Christopher Ward C65 modellen

4 likes

Heb de Oriënt ontvangen. Prachtig horloge voor deze prijs. Geen extra importkosten.

15 likes

Tof zijn je nog van je laat horen. Fijn dat het goed gegaan is, doe van mij zijn ook zonder problemen binnengekomen :+1:

1 like

Volgens mij staat deze ook al bijna een jaar te koop, wil dan echt niemand hem hebben?

2 likes

Ach, ik ga er waarschijnlijk toch niet voor gaan (te ver).
Hopelijk iemand die hier een mooie deal mee kan maken

€425

1 like

Dat is niet zo duur, volgens mij.

Afhalen en inspecteren kan dan weer niet. Wat ik wel begrijp, daar niet van…

image

Je kan altijd proberen met een beleefd bericht

Er ligt er al één bij ons thuis. :wink: Daarom vind ik de prijs ook niet zo gek. De andere SARB zijn al een tijdje aan het stijgen. De 072 is nog zeldzamer.

2 likes

Ik vind de prijs ook niet gek. Als je bewust op zoek gaat naar een 072 zul je hem nergens vinden.

1 like

Ik vind ze erg gaaf die nieuwe modellen… nu hun 8 bits logo nog aanpakken? Welke designer dat verzonnen heeft mag weer terug naar de Typography opleiding

Leuk ding… maar wordt alleen verzonden?? Dan krijg je van mij meteen een vlag…

2 likes

Dit lijkt me toch een aardige aanbieding.
Mooi uurwerk prima klok!
https://watch2day.nl/deal/zwitserse-glycine-combat-automatic-gl0095

1 like

48mm :flushed:

4 likes

Invicta praktijken